Links, niet omdat ik die mooier vind, maar vanwege de voetjes die eraan zitten en het overslagvestje. Zo net na de bevalling lijkt het me voor een kleintje prettiger zitten dan een jurkje die over het hoofdje moet.
Dit word het eerste setje van ons kleintje, met een mutsje waar haar naam op zal staan. La Petite Couronne 2-Delige Set Twinkle Maat 56 | 2-Delige Sets | Baby-Dump
Wat een super leuke pakjes allemaal! Leona, super lief pakje zeg! Gisteren het eerste pakje voor ons meisje gekocht
Leuke dingen dames! Even een vraagje, weet iemand hoe de kleding van Feetje valt? Lees via google tegenstrijdige dingen namelijk
Ik heb toevallig een setje van Feetje voor onze zoon, een maatje 56. Gekocht met het idee 'voor over een maand' ofzo. Nou, hij past het nu dus precies, hoef niet eens een mouwtje om te slaan. Moet wel zeggen dat onze zoon 53cm was bij de geboorte. Maar ik vind Feetje dus niet erg ruim vallen, eerder goed op maat/wat klein.
Superfijn pakje! Mijn dochter heeft t vaak gedragen de eerste weken en dus ook vaak gewassen. Maar t blijft mooi!