1e pakje, je ziet hem niet helemaal, maar moest even snel omdat hij terug moest in de couveuse. het is trouwens maatje 44 en hij zwom er nog in
Een rompertje is wel nodig hoor! Ik heb altijd mouwloze of met korte mouw gebruikt, ook in de winter, binnen is het toch warm genoeg. Als eerste pakje heb ik altijd maat 50 gehad. Mijn meiden waren 3690 en 3610 gram en het zat nog best ruim, in 56 konden ze zwemmen! Superleuke pakjes weer trouwens!
Was maat 56 (up to 1 month), hij viel in het begin nog ietsje groot. Ze was 46 cm lang en woog 3200 gram! Ik vind Nextdirect echt leuke dingen hebben!
Dankjewel! Ik vind maatje 56 inderdaad groot eruit zien, heb het pakje door een foutje ook in maat 50 binnen gekregen dus ik kan kiezen. Om even het verschil duidelijk aan te geven: Bekijk bijlage 347277 Bekijk bijlage 347278 Ik neem ze maar allebei mee voor de zekerheid!
Ik denk dat ik deze neem als eerste pakje voor de kleine meid. Uiteraard met bijpassende sokjes en mutsje
Gek op nijntje! Heb er ook nog een wit met grijs nijntje jasje bij. Het mutsje moet ik er nog bij uitzoeken.
het pakje was idd van de prenatal.. had eerst een ander pakje maar dat was veeeels te groot, dus deze heeft s.moeder gehaald, met nog 2 andere setjes maat 44 en deze vonden wij t leukste.