Geweldig pakje Bekijk bijlage 347947 Was trouwens niet haar eerste pakje, maar eentje met een andere print uit dezelfde set
Dit wordt waarschijnlijk het eerste pakje van ons meisje Weet nog niet of ik dit mutsje gebruik of een andere.
Dit pakje hebben wij gekozen als eerste pakje. Of het mutsje gaat passen weet ik niet, ik vind het erg lastig inschatten dat bleek bij mijn zoontje ook wel (ene mutsje veeel te groot en andere te klein) Ik heb er meerdere voor de zekerheid, niet allemaal van koeka overigens hoor hihi Bekijk bijlage 348131
@steenbokje; de linker! Zo'n boxpakje zit vaak helemaal niet goed en lekker bij een "verse" baby. Leuk setje van noppies.
Ik denk dat we deze doen (en dan degene met de sterren) Bij onze eerste hadden we ook een boxpakje en dat ging prima eigenlijk. Buy Mummy Sleepsuit And Hat Two Pack (0-18mths) online today at Next Direct Netherlands
Dank je! Wij hebben stad en land gezocht naar deze maat. Het pakje is van de HEMA. Maar omdat het van de vorige collectie is kon het niet meer besteld worden en we konden alleen nog maar maat 62/68 vinden. Uiteindelijk na een hoop gebel en gereis hebben we toch dit pakje in maat 50/56 weten te bemachtigen. Ik wilde een gebreid pakje hebben zonder print.
Erg leuk pakje Prinsessa!! Inderdaad slim om ze beide mee te nemen. Als je echt een grote meid krijgt dan past ze misschien net niet meer in maatje 50, zou zonde zijn!