show je eerste pakje van je baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Jaaaa, ik zit ook te twijfelen om het vestje te kopen :D Zo schattig!

2. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie hier ook vooral hele schattige meisjes-pakjes langskomen. Weinig pakjes voor jongetjes.
    Ik heb maar wat in de tas gestopt, maar weg ben ik er niet van. Dus: iedereen met een jongetje in de buik of net uit de buik: post even een foto van je eerste pakje...?!!
    :)

3. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo mooi die kleuren en de kamer ook met dat behang.

4. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Wij hebben deze aangeschaft als eerste pakje: H&M

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wij hadden deze van z8:D:D

Bijgevoegde bestanden:

6. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik vind het vooral heel erg jammer dat de pakjes voor meisjes heel schattig mogen zijn en die van jongetjes vooral stoer moeten zijn. Ik zie dat ook terug in de babykamertjes. In mijn ogen zijn jongetjes ook baby's en baby's associeer ik met zacht en knuffelig en lief, niet met hard en stoer. Ik zag van de week zelfs spijkerbroekjes in maat 44. Vandaar ook dat wij alles unisex hebben gehouden (we weten ook niet wat het wordt).
    Wij hebben een pakje de C&A van gebroken wit met heel lichtbruin gestreept met een beertje erop. Het zit inmiddels al niet meer in de collectie en ik kan er geen foto van posten want hij zit onder in de vluchtkoffer hahaha, maar ik vind dat lief en pasteltinten ook heel goed kunnen voor een jongetje.

7. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mee eens... Maar om nou een roze bloemetjesjurkje te doen...

8. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ja das weer een ander uiterste he. Maar ik heb stad en land afgezocht naar babykleertjes in vanillegeel en mintgroen bijvoorbeeld. Bijna niet te vinden. Het valt mij op dat de meeste winkels ervan uitgaan dat je al weet wat het wordt, want het is of roze met kantjes en strikjes of donkerblauw en donkergroen en dat soort kleuren. Heel frustrerend.
    Nu ben ik natuurlijk een kind van de jaren zeventig, dus mijn eigen babykleertjes waren nogal kleurrijk zal ik maar zeggen. Maar toen was wel zo'n beetje alles unisex qua kleding en kleuren en zo.

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    En ik vond het juist heel lastig dat in mijn ogen alles voor meisjes heel roze of met 'roezeltjes' was. Ik zocht wat stoerder. We wisten dat het een meisje werd en hebben uiteindelijk gekozen voor een wit shirt lange mouw, witte muts, met roze tekst lief! En een roze-wit gestreepte broek.

10. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Lees trouwens dat veel mensen het hema setje kopen.

Ik heb nog een compleet nieuw setje van de meisjesvariant in maat 56 liggen. Vestje, muts, slofjes aan 2 kanten te dragen met een roze broekje met witte stipjes.
    Mag weg voor de helft van de winkelprijs.
    Mocht er iemand interesse hebben, pb maar!:p

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik herken dat wel. Daarom kocht/koop ik op Marktplaats veel retrodingetjes en bijvoorbeeld ook van die pakken van Smafolk en Molo en dat soort scandinavische merken. Die zijn vaak wel uniseks en met leuke kleurtjes! Niet zoveel pastel maar wel heel vrolijk! En als onze tweede een dochtertje worst, krijgt ze gewoon veel kleding van haar broer en neef aan hoor. Tuinbroekjes enzo vind ik bij meisjes ook heel leuk!

12. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Ook wij houden van echte babypakjes, ook voor een jongetje, stoer kan altijd nog....
    Wij hebben nu dit pakje als eerste pakje maar ik ga nog verder shoppen dus misschien kom ik wel nog iets schattigers tegen ( lijkt me sterk want ik ben hier verliefd op).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,1 KB
      Weergaven:
      70
  13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb deze afgelopen weekend gekocht ...

17-9-2013 11-01-35.jpg

Zit ook nog een vestje bij en een mutsje ...

14. Antra

Antra Niet meer actief

@Lilian79 Wat een schattig pakje !

15. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Goeie tip, Sanny76. Daar ga ik eens naar op zoek :D

16. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor de vierde hadden we het aquablauwe boxpakje met witte sterren van de hema, maat 50 en was nog veel te groot ;)

17. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Baby-Dump en Noppies hebben ook redelijk neutrale kleertjes!

18. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ons eerste pakje (jongen)

GRAPJE :p

19. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    nee we hebben deze..

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @Strijkkraal die hebben wij ook als eerste pakje:D!

@mamamuis ik snap wat je bedoelt, ik heb het alleen een beetje andersom, alle meisjeskleren zijn zo over de top schattig! Allemaal zachtroze met kant en bloemen en frutsels, ik vind dat meisjes ook wel een beetje stoer mogen:p. Ik ben ook een van de weinige die het voor meisjes veel lastiger vind om te shoppen dan voor jongens!

Alles moet maar zo stereo typ zijn, houdt ik niet van:p. Jongens mogen best schattig en meisjes best stoer zijn:p. Maarja.

Deel Deze Pagina