Kan iemand mij vertellen hoe de maten van Nextdirect vallen? Wil daar graag een boxpakje als eerste pakje bestellen, maar twijfel of ik maat 50 of 56 moet bestellen. Liefst bestel ik beide maten, maar het is een set van drie. Misschien daarom maar voor de 56 gaan?
Mooi! Die heb ik ook eerst willen nemen voor ons meisje. Maar is een tweedelig pakje toen geworden. Hier waren beide eerste pakjes van Nijntje. Hoezo fan?
Ik dacht van te voren echt niet veel roze te gaan kopen. Nu uiteindelijk toch best wel heel wat. Maar hou ook van stoer. Dus heb ook donkerblauw, blauw en donkergrijze kleding. Wel voor een meisje, maar wel wat stoerder en minder "lief". Ik hou dan ook weer echt voor kak, netjes en lief voor een jongen. Ik zie ook altijd voor een jongen zoveel geweldige dingen. Ik vind voor een meisje jurkjes ook pas echt leuker als ze wat groter zijn.
Hahahahahah, ik dacht voor 2 seconden "euhhh" Zou wel heel vet zijn om daar gewoon echt mee aan te komen zetten in het ziekenhuis. Ik zag laatst ook ergens een bananenpakje..-_-
Hey, Het pakje is van het merk gianburrasca...een Italiaans merk...ik heb het gekocht in een winkeltje in Amstelveen ( metz op de Rembrandtweg). Ik weet niet welke andere winkels het verkopen, misschien sterre en tijl in Amsterdam ( beethovenstraat ) die verkopen ook de wat exclusievere merken....anders even googlen? Ik weet dat het meer verkocht wordt in Duitsland ! Xxx
Dit blijft een leuk topic. Toen ik zwanger was, kwam ik hier altijd even spieken. Inmiddels is mijn uk alweer een jaar. Bij het zien van al die schattige kleertjes begint het flink te kriebelen hier. Zal vandaag eens op de pc zoeken naar een foto van ons eerste pakje.
Hihiiii, ik vind 'm onwijs cool! Niet als eerste pakje, maar wel als grapje! Ik wou dat ik dit kon breien/haken!
of gewoon op ebay bestellen LOL (daar heb ik hem vandaag (als geintje idd omdat mijn kids gek zijn van minions willen we een foto van de baby als minion LOL) ach een beetje gek doen moet kunnen
Ik hoop dat de baby een van deze twee past. Ze zijn beiden maatje 50, en van dat lekkere zachte velours badstof.
Ik heb me bedacht. Wou een hema pakje als eerste pakje aan doen. Maar heb nu toch een noppies pakje besteld. Dus als ik niet binnen nu en 3 dagen beval, dan krijgt ze deze aan:
Vind ik ook! Even op Etsy kijken! (of woon je toevallig in de buurt van Leiden, zodat ik het pakje een keertje van je kan huren/lenen, hahaha)
Iemand die mij kan vertellen hoelang Next doet over het leveren? Wacht al 3 weken... Dadelijk passen de bestelde kleertjes nog niet meer...