Dat is gewoon zo verschrikkelijk irritant!!! Alsof de ene fabrikant een andere meetlat heeft dan de ander. Het gaat immers om de centimeters van de lengte van het kindje. Volgens mij zijn centimeters al heel lang hetzelfde...
nouja die van ons was een reus (altijd op of boven de bovenste lijn) en die paste zelfs 62 nog dus dan vraag ik me af hoe groot ie is haha, dat moet dan wel helemaal boven de lijnen zijn...
Er zit ook een groot verschil qua merken, dochter zat meteen in 56, maar noppies maat 62 zat perfect.
thauma;ahhh dat setje heeft ons mannetje ook als eerste aangehad. in maat 44, maar daar verzoop hij nog in. lief setje he!
Gisteravond dit lieve pakje gekocht. Met witte sokjes en ga nog opzoek naar een lief roze mutsje Bekijk bijlage 351945
Vind het lastig welke maat ik moet hebben. Waarschijnlijk krijgen we geen kleine baby. Ik heb nu 1 pakje van maat 50 en verder nog maat 56.
Mijn neefje was ook begonnen met maat 62, mijn zus had alleen 56 mee Nasr ziekenhuis, dus ik kon eerst nog ff wat bij haar thuis ophalen,
Die maten zijn zo per merk en kind verschillend. Heb zelf twee 8ponders gehad, maar die hebben echt nog een tijdje maat 50 gedragen. Van verschillende merken. Maar als het niet blijkt te passen is het best vervelend lijkt me.
Ik vind het echt bizar hoeveel maatverschil er soms in zit. Heb bij het ordenen van mijn kast alle kledingstukken op elkaar gelegd om de maat te bepalen en niet naar de labeltjes gekeken. Met als resultaat dat er maten 62 zijn die even groot zijn als de maatjes 50 en visaversa.
Ik vind het erg verschillen! Heb 2 pakjes van nijntje gehad die wel goed kwa maat vielen. Dit waren een 50 en 56. En ik heb nu een shirt van nijntje, maat 56 en die is echt groot, moet de mouwen ervan omslaan terwijl meneertje met andere bovenkleding al even in 62 zit.
Nijntje? Die van prenatal zijn behoorlijk groot, de broekjes passen goed en de truitjes waren erg breed. Had ook een bepaald pakje en daar leek het broekje op een soort pofbroekje bij dragen.... Had van die leuke rompers besteld met Nijntje op een vallende ster, erg breed..
Ikzelf vond de pakjes van Nijntje (Prenatal) ook groot vallen, vooral erg breed. Maar ik had dan ook wel een slanke dame.
Had eigenlijk een ander pakje, Maar toch nog even deze besteld gisteren Morgen komt het binnen denk, snel wassen en de tas in!