Dit was het eerste pakje van onze 3e kanjer: (let op! Wel een flinker kanjer, 9,5 pond ) Bekijk bijlage 186338
Ik vind wit sowieso altijd leuk voor baby's. Als je niet weet wat het wordt kun je dan sokjes zowel in roze als in blauw meenemen. En evt. nog een leuk mutsje in roze of blauw. Is altijd goed! En wit staat zo'n kleintje zo mooi, zacht en puur...
Wat een schatje! Is dat een broekje/pakje van Dirkje? Ik denk dat ik hetzelfde heb gehad maar met een ander shirtje. Zoonlief had het in maat 68 denk ik.
Ja klopt, het is idd van Dirkje. Maat 56. Dit is niet de eerste foto hoor, een weekje of 2 na de geboorte.....
Wat een leuke pakjes weer allemaal. Wat Wibra betreft heb ik ook een paar hele schattige dingetjes vandaan.
Bedankt voor 't compliment Ik heb het haar vandaag nog een keertje aangedaan (met dit warme weer), maar het t-shirtje is toch wel wat kort geworden (ze is nu 6 weken, bijna 7). Het broekje is nog prima draagbaar met een ander t-shirtje erop. Jammer dat het al te klein is, maar het is nu erg leuk voor de pop van grote zus. Die is alvast heel blij ermee.
Wat leuk om al die eerste pakjes te zien en sommige met een mooie baby erin.. Ik kan niet wachten om het eerste pakje van mijn tweede zoontje te gebruiken. Deze is het geworden.. Ben normaal niet zo'n fan van nijntje maar deze vond ik toch zo schattig..
Bekijk bijlage 188316 Deze is niet echt duidelijk....Heb ook geen duidelijk met het hele pakje dus heb hem ook nog even apart op de foto gezet.
Luna ik hou ook niet van nijntje maar vind dit pakje ook heel erg lief!! Rrowan heel erg schattig zo dat lieve zachte roze bij je mooie meisje! Leuke naam trouwens ook!