show je eerste pakje van je baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Mochten we onverhoopt in het ziekenhuis bevallen dan zit er in de koffer een grijs met roze shirtje van lief inclusief rosé/wit gestreept broekje van lief en witte sokjes.

we hebben ook een rose shirtje met lange mouwen met haar naam erop ;) besteld via internet.

Maar als we thuis bevallen krijgt de kleine deze aan inclusief bijpassend broekje:

Bijgevoegde bestanden:

2. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL

Dan komen bij mij de kleuren niet Gied op beeld, ik zie nl. Een roze met grijs pakje,

Blauw kan best voor een meisje idd

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik vind het ook een jongenspakje. Je hebt hier ook een leuke meisjesvariant van! Die heeft m'n meisje nu aan <3.

4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.589
    113
    Tips voor eerste pakje neutraal (vind um zelf zooooooooo leuk, maar hoef geen eerste pakjes meer ;))

Buy Mummy Loves Me T-Shirt (0-18mths) online today at Next: Netherlands

Enne het blauwe pakje wat ik hier langs zag komen; ik zou er ook nog iets bijdoen voor een meid. Vind het pakje erg leuk, maar denk idd ook dat het voor een eerste pakje jammer is. Je wil toch laten zien denk ik dat het echt meisje meisje is? (tenminste, had ik wel) En anders vlak voor je bevalling een roze bijhalen, kaartjes eraan laten zodat je het terug kan brengen als het toch het andere geslacht is?

5. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Dat is voor het eerste pakje toch niet handig? Dat lijkt mij namelijk ook heel handig, maar je moet het toch wassen, dan kun je het dus al niet meer meteen aantrekken...

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ik heb nooit kleertjes van te voren gewassen, geen enkel probleem, doe ik voor mezelf ook niet....

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.589
    113
    Normaal was ik ook alles van tevoren... Maar er zit toch een romper onder? Als noodoptie ;)

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik was alle kleren, en van mijn kindjes al helemaal! Je weet niet wie het in zijn/haar handen heeft gehad, op de grond gelegen, vanuit de fabriek zit er viezigheid op. Brrr....

Ontopic: Wat een heerlijke pakjes komen er voorbij! Het duurt nog even voor wij het geslacht van ons 2e moppie weten, maar heerlijk om zo inspiratie op te doen.

9. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Die heb ik voor ons jongetje haha

10. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Mijn zus heeft een keer enorme uitslag gehad van nieuwe kleding. Het bleek bewerkt met chemicalien om de verf beter te laten pakken. Dat is voor mij reden genoeg om alles eerst te wassen.

11. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik zou gewoon een jongens en meisjespakje mee nemen, gewassen en al.
    En dan bijv. niet te duur Prénatal ofzo, of een wit broekje/mutsje/slofjes en dan een roze of blauwe shirtje erbij.
    Nou en welke je dan nodig heb gebruik je en de ander niet :p

Maar goed ik ben misschien gek hoor, en houd sowieso wel van echt een meisjes of een jongenspakje. Niet echt van neutraal :D

12. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Dat is inderdaad ook wel waar. Als je een romper met lange mouwen hebt.. Maar ja dan het broekje nog...

13. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist gewinkeld en wel 10 keer kleding laten vallen op de babyafdeling van de winkels. Kauwgom, spuug, hondenpoep, etensresten alles kleeft er aan de schoenen van medewinkeliers. Je moet er toch niet aan denken dat je dat zo je baby aantrekt.

Heb deze week heerlijk alle kleding en lakens gestreken en in de kast gehangen. Fris en netjes. Wat is er moeilijk aan een wasje draaien? Of met de strijkplank zittend op de bank strijken?

14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.814
    4.589
    113
    Dames.. Even een waarschuwing...
    Toen mn meisje 3 dagen was, heb ik een bestelling geplaatst op Next Direct. 1,5 week later niks gehoord en gemaild, bestelling niet doorgekomen, binnen 7 dagen uiterlijk het geld terug. Nu, 10000 x mailen verder en 80 beloftes vanuit hun kant, nog steeds niks terug. Ben echt boos!

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Up!!

16. Onje

Onje Niet meer actief

Hier nog nooit problemen gehad met Nexxt

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hier ook nooit problemen gehad met next als je belt helpen ze je meteen!

18. Growing

Growing Lid

28 sep 2013
    87
    0
    0
    Waarschijnlijk wordt dit het 1ste pakje!

Bijgevoegde bestanden:

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dit wordt ons eerste pakje... helemaal wit. Niemand hoeft te kunnen zien dat het een jongen is, dat weten ze wel. Wel dat hij gloedjenieuw is :)
    En kleding voor je baby was je eerst. Er zit echt van alles op en aan...yech

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas, kan gebeuren. Heb ook wel eens ruzie gehad met Tommy hilfiger, omdat ik nog geld van ze terug kreeg, en ze dat gewoon hadden afgeboekt. Blijven volhouden, gebruik ook hun social media. Dat gaf hier uiteindelijk de doorslag.

Deel Deze Pagina