Mochten we onverhoopt in het ziekenhuis bevallen dan zit er in de koffer een grijs met roze shirtje van lief inclusief rosé/wit gestreept broekje van lief en witte sokjes. we hebben ook een rose shirtje met lange mouwen met haar naam erop besteld via internet. Maar als we thuis bevallen krijgt de kleine deze aan inclusief bijpassend broekje:
Dan komen bij mij de kleuren niet Gied op beeld, ik zie nl. Een roze met grijs pakje, Blauw kan best voor een meisje idd
Ik vind het ook een jongenspakje. Je hebt hier ook een leuke meisjesvariant van! Die heeft m'n meisje nu aan <3.
Tips voor eerste pakje neutraal (vind um zelf zooooooooo leuk, maar hoef geen eerste pakjes meer ) Buy Mummy Loves Me T-Shirt (0-18mths) online today at Next: Netherlands Enne het blauwe pakje wat ik hier langs zag komen; ik zou er ook nog iets bijdoen voor een meid. Vind het pakje erg leuk, maar denk idd ook dat het voor een eerste pakje jammer is. Je wil toch laten zien denk ik dat het echt meisje meisje is? (tenminste, had ik wel) En anders vlak voor je bevalling een roze bijhalen, kaartjes eraan laten zodat je het terug kan brengen als het toch het andere geslacht is?
Dat is voor het eerste pakje toch niet handig? Dat lijkt mij namelijk ook heel handig, maar je moet het toch wassen, dan kun je het dus al niet meer meteen aantrekken...
Ik was alle kleren, en van mijn kindjes al helemaal! Je weet niet wie het in zijn/haar handen heeft gehad, op de grond gelegen, vanuit de fabriek zit er viezigheid op. Brrr.... Ontopic: Wat een heerlijke pakjes komen er voorbij! Het duurt nog even voor wij het geslacht van ons 2e moppie weten, maar heerlijk om zo inspiratie op te doen.
Mijn zus heeft een keer enorme uitslag gehad van nieuwe kleding. Het bleek bewerkt met chemicalien om de verf beter te laten pakken. Dat is voor mij reden genoeg om alles eerst te wassen.
Ik zou gewoon een jongens en meisjespakje mee nemen, gewassen en al. En dan bijv. niet te duur Prénatal ofzo, of een wit broekje/mutsje/slofjes en dan een roze of blauwe shirtje erbij. Nou en welke je dan nodig heb gebruik je en de ander niet Maar goed ik ben misschien gek hoor, en houd sowieso wel van echt een meisjes of een jongenspakje. Niet echt van neutraal
Dat is inderdaad ook wel waar. Als je een romper met lange mouwen hebt.. Maar ja dan het broekje nog...
Ik heb zojuist gewinkeld en wel 10 keer kleding laten vallen op de babyafdeling van de winkels. Kauwgom, spuug, hondenpoep, etensresten alles kleeft er aan de schoenen van medewinkeliers. Je moet er toch niet aan denken dat je dat zo je baby aantrekt. Heb deze week heerlijk alle kleding en lakens gestreken en in de kast gehangen. Fris en netjes. Wat is er moeilijk aan een wasje draaien? Of met de strijkplank zittend op de bank strijken?
Dames.. Even een waarschuwing... Toen mn meisje 3 dagen was, heb ik een bestelling geplaatst op Next Direct. 1,5 week later niks gehoord en gemaild, bestelling niet doorgekomen, binnen 7 dagen uiterlijk het geld terug. Nu, 10000 x mailen verder en 80 beloftes vanuit hun kant, nog steeds niks terug. Ben echt boos!
Dit wordt ons eerste pakje... helemaal wit. Niemand hoeft te kunnen zien dat het een jongen is, dat weten ze wel. Wel dat hij gloedjenieuw is En kleding voor je baby was je eerst. Er zit echt van alles op en aan...yech
helaas, kan gebeuren. Heb ook wel eens ruzie gehad met Tommy hilfiger, omdat ik nog geld van ze terug kreeg, en ze dat gewoon hadden afgeboekt. Blijven volhouden, gebruik ook hun social media. Dat gaf hier uiteindelijk de doorslag.