Haha ja erg he Ik kan zelf nergens heen (veel harde buiken en heb hg) en er zit geen prenatal hier in de stad helaas. moeten er zo'n 20 min voor rijden
Up. iemand nog leuke pakjes te showen? Prenatal heeft helaas niet alles in de webshop te koop staan. Heel irritant, want ik shop ook liever online. ik heb namelijk geen rijbewijs.
Ik ben op zoek naar n crème kleurig mutsje (effen) dus niet wit voor bij t eerste pakje ( imps en elfs) iemand deze ergens nog gezien, speur me helemaal suf liefst ook van i&e maar ander mag natuurlijk ook
dit was haar eerste pakje (prematurepakje) dagen ervoor mocht ze enkel een rompertje aan oja let niet op der snoetje die vitamines zijn mega vies
Misschien niet het allerleukst en niet echt in de stijl die je bedoelt maar zag bij de zeeman crème kleurige mutsjes misschien optie als er geen van i&e kan vinden.
Waarom zoveel setjes? Of krijg je een kzsnede? Want ik bedenk me net pas dat ik natuurlijk ook meerdere pakjes moet meenemen hoezo snap ik nog altijd niet wat er staat te gebeuren
Ja, ik krijg geplande kz. We blijven 3/4 dagen in ziekenhuis, daarna gaan we voor 3/4 dagen naar een luxe kraamhotel. Maar ik ben gewoon shopfreak, koop echt van alles!