@ Dees: Ja idd.. hij heeft het ook nog niet opnieuw aangehad, het is nog steeds veel te groot haha. @ Wonderbaby: Dankje hihi je wist het nog
heel mooi pakje napoleon, staat Lieze erg mooi!(mooie naam ook!) dit pakje ligt ook hier klaar als eerste pakje!
Ik heb een shirtje van Simply colors cadeau gekregen, maat 62/68 en viel niet zo groot uit. Hij droeg het al toen hij maat 62 droeg...
leuk napoleon ! ik had het jurkje met die legging maar verzoop ze in dus niet aangedaan (past ze nu )
Dit was mijn dochter haar eerste pakje van de Hema maat 50/56 was wel iets te groot. Er hoord een bijpassend mutsje bij mij maar die was zoek later wel teruggevonden
heb net weer even op die site gezeten en ze hebben nu ook maatje 44 , dus denk dat ik tegen de tijd die dan maar ga bestellen en hopen dat die uitvalt als een 50 ?
Bekijk bijlage 196426 Bekijk bijlage 196427 gisteren dit pakje gekocht ik weet nu eindelijk dat ik een dochter krijg nu wil ik het bijpassende mutsje nog maar vind de verzendkosten te duur f in de winkel kijken o ze hem dar kunnen bestellen
Willen jullie alsjeblieft stoppen met posten!!! GRRR... Zucht.. mijn hartje smelt weer bij al die leuke, lieve foto's met babytjes en pakjes...
Mijn zoontje had onverwacht een klein maatje 50 bij zijn geboorte. Deze keer wil ik dus hetzelfde pakje in zowel maat 50 als maat 56 gaan kopen. Ik ga binnenkort eens op zoek, denk ik!