Wat een heerlijk ventje delilah! Heel schattig z'n kleertjes! Maar hij heeft het niet nodig, het is echt een ventje!
@ meisjesmama, mag ik vragen waar je dat pakje gekocht hebt wat je als eerste pakje gaat gebruiken? Een vriendin van me zocht ook zoiets!
@ delilah , wat staat er precies op zn truitje? ik lees alleen you ask en BOY....... mooi je knul trowuens
Bedankt voor de tip. Ben daar nog nooit wezen kijken. Ben benieuwd. Ik was vandaag bij de babydump maar daar hadden ze ook weinig keus voor jongentjes. Vooral meisjeskleding.....
Ik heb even een foto opgezocht van het eerste pakje van onze oudste. Ik hoop binnen een paar weekjes de jongste in zijn eerste pakje te kunnen laten zien .
Super lief MieWie nog even en dan mag je met trots het volgende pakje incl. je 2de knappe zoon showen!
Zo lief al die kleine beebjes in hun pakjes! Ik ben vast begonnen met vast een tas in te pakken. Vandaag zei de vk dat onze meid zo'n 6,5 pond gaat wegen en een lekker bol buikje heeft. Dus weet niet welke maat ze gaat passen dus heb er maar 3 ingepakt
Schattig zeg! Onze uk woog ook 6,5e pond en paste makkelijk in maat 50. Dus dikke kans dat dat bij jou ook zo gaat zijn, hoogstens 50/56 denk ik maar groter niet hoor!
Meeste kindjes passen in 50 na de geboorte. Hier was ze 3745 gram en mt 50 was precies goed. Rond 8 pond wordt het vaak wat krapper.