Dit word het eerste pakje vna onze dochter in spe. Gisteren mocht ik uitkiezen van me moeder.Gekregen van haar erg lieffffffffffff. Laf mijn ma heel erg veel
Ik ben liefhebber, alleen niet zwanger dus maar beter nog geen meisjespakje kopen Maar als ik dat zie krijg ik er helemaal zin in!
Het eerste pakje van onze Beau.. veelste groot! Ondanks dat het een maatje 50 was.. toen snel maatje 44 aangeschaft en dat zat goed (vastgehouden door mijn broertje )
Heyy das leuk mamavanlucas10 die heb ik ook gehad maar dan voor nu maatje 56 maar valt een beetje groot jammer genoeg. Dit had ons mopje aan na de bevalling (en na de eerste nacht couveuse) Vogeltje op het overslagtruitje met Little bird once told me bij passend broekje (simpel ecru) en een romper met teksten erop uit de zelfde serie. Alles ook van prenatal
Prachtige 1e pakjes allemaal. Ik ben ook nog zoekende maar wacht nog even op wintercollectie. Ik lees vaak het woordje "up" in forums wat betekend dat?
dat het topic weer even (up) dus omhoog word gehaald zodat hij opvalt en er weer meer meiden hun 1e pakje komen showen
@Yotsuba: Wat een leuke omslagdoek ! Als ik al die kleine hummeltjes zie dan ik eigenlijk niet wachten, moet nog even geduld hebben
wat een mooie pakjes zie ik voorbij komen, die van mij heb ik nog niet gezien moet ook nog wel ff wachten voordat onze zoon het aankan maar heb een wit broekje met zilveren accenten van DuckyBeau een grijs truitje met een witte nijntje erop van prenatal konijnenslofjes van petit coronne ook wit met zilver en een wit mutsje met zilveren letters bad hairday van bambam
die hangt hier ook klaar voor ons meisje en op t mutsje heb ik de naam gedaan met strijkfolie in n iets fellere kleur roze t valt echt NET op maar zoek ook nog een 44 pakje voor de zekerheid omdat mn mannetjes ook inimini waren hihi