Ohhh wat een lieve pakjes allemaal!! Hier het pakje voor onze meid en reservepakje.. mocht er toch een mannetje uit komen
Lief, Babsies, En n goed idee n neutraal reserve pakje, ga k ook voor de zekerheid doen. As maandag 30 wkn echo, ben benieuwd of ze weer bevestigen dat we n meisje krijgen.
Tnx Mirri! Spannend, je echo straks! Hoop voor je dat je geen verassingen krijgt Hier al twee keer meisje te horen gekregen en straks nog een echo met 30 wk maar wil toch voorbereid zijn. Zou me echt schuldig voelen als m'n zoon z'n eerste foto's in een roze pakje ligt haha!
Haha, ja ze geven hier 99,9 % zeker een meisje en dat al 3 x Maarja, je hoort wel ns indianenverhalen  Dus goed idee, ik neem ook wat neutraals achter de had, wordt wit denkik. Kijken of ik t weekend al n voorproefje kan spammen
Echt super mooie dingen!!! Hier sta ik te popelen om het eerste pakje te gaan halen Maar eerst wat online staan kijken hehe
oooohw ik kan niet wachten om ons eerste pakje te mogen delen ik heb er al 2 klaar liggen, waar mijn vriend bij de geboorte er 1 mag uitkiezen maar ik vind het leuk om pas met jullie te delen zodra er een baby in zit
Hier t reservepakje mocht ons kadootje goed verstoppertje gespeeld hebben en n jongetje blijken , die doe je niet in t roze Een wit pakje, jurkje erover en t is weer n dochter
Thnx Miffy roze pakje lijkt me t handigst voor pasgeborene, ze wordt dan toch in n doek gewikkeld......... Jurkje is voor later voor de zondag
@December: tnx! @Mirri: Lief roze pakje! *zwijmel* En ook helemaal schattig, je reservepakje! En dat jurkje ook trouwens.. goed geshopt haha!
Mirri, haha twijfel je nog steeds? Hier nog steeds aant twijfelen over het eerste pakje. Heb wel iets in gedachte maar vraag me af of t wel lekker zit... oja en tis maatje 56 dus dan moet ze niet te klein zijn zoals zoonlief was die verzoop in 50
Thnx Babsies. Roozjuh heb nu n potty shot v d echo dus twijfel niet echt meer over t geslacht maar heb gewoon voor zekerheid t witte pakje. Lief pakje hoor met die bloempjes, sommige merken valt 56 wel klein. Broekje wat ik heb is van Zeeman 56 en valt als Hema 50.
deze komt ook van zeeman. weet alleen niet hoe die valt. heb anders nog wel een 'backup' voor als ze erin verzuipt. pakje van hema maatje 50
dank je vandaag bij de wibra is pas morgen in de aanbieding.. maar heb hem wel voor hetzelfde geld 2 euro legging en volgens mij 3 voor het jurkje een wit mutsje heb ik nog thuis
Wij weten niet wat het wordt..dus alleen creme en wit....saai in vergelijking bij jullie mooie pakjes! Ik zal binnenkort ook even een foto maken. Hebben jullie de kleertjes al in de vluchttas? Of pakken jullie die op het laatste moment?