wat lief al die pakjes.. ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ons meisje aan zal doen als eerste kleertjes.. Ik zie wel allemaal truitjes met broekjes voorbij komen, is dit omdat zo'n 1geheel pakje niet handig is?
Ik heb nog geen baby in de buik, maar kwam hier even spieken, Delilah86: wat een ontzettend leuk pakje is dat!!! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik ga volgende week op kraamvisite en zie dat wel als een leuk cadeautje....
blijkbaar is dat hema pakje erg populair ook onze dochter had dit aan, maatje 50 maar eigenlijk veel te groot! Daarna maatje 46 gehaald
Ik had als eerste pakje een boxpakje van petit bateau. Vond het juist lekker dat het niet opkroop, wat er met een shirtje en broekje wel gebeurde. En het staat zo lekker babyachtig!
Wat leuk zeg om al die eerste pakjes te zien!! Ons klein meisje is er nog niet (duurt ook niet lang meer hoop ik, we zijn zoooo nieuwschierig!!), maar kan toch niet laten om haar 1e pakje te laten zien.... Trouwens, op het shirtje staat in roze letters (in dezelfde kleur als het broekje) haar naam, daarom ligt het hema pasje erop hihi
Mag ik vragen waar dit pakje vandaan komt? Ik vind hem helemaal geweldig! Wat een ontzettend stoer pakje. Ik krijg zelf over 18 weken een jongen en wil heel graag dit pakje ergens scoren
Ik neem aan dat dit pakje nog steeds verkrijgbaar is? Ik ben er helemaal verliefd op! Wat zal dat straks mooi staan bij ons meissie
hier had de oudste een pakje van Nijntje van de prenatal aan. dit kindje krijgt een setje van lief aan, in het lime groen.
Ik heb hem dit jaar nog bij HEMA gekocht zo rond eind maart. Zie hem nog wel online staan, dus ja hij is nog verkrijgbaar
Onze meid haar eerste pakje.. We hoorden op de gang allemaal verpleegster joelen, bleek onze verpleegster ons meisje haar Ugg's te hebben gekidnapt. Die wilde ze even op de afdeling laten zien haha..