Leuke pakjes komen hier voorbij zeg! Maar wat als je nou nog niet weet wat t wordt? Vriend en ik zijn allebei licht, dus geen wit pakje wordt het..
Jullie willen 't een verassing houden? Spannend! Baby Natura - 100% Biologische Online Baby Speciaalzaak - Hemd Wol-Zijde Rood Dit shirtje ( Of de groene of de oranje ) met een effen broek, lekker zacht en vrolijk! Ik hou ook niet zo van witte kleding, is al snel veel te wit vind ik.
De meeste kindjes hebben geen heel bleek huidje net na de bevalling. Maar ik weet wat je bedoelt, het is echt wel even zoeken naar leuke unisex kleertjes. Ik ben uiteindelijk gewoon bij prenatal geslaagd voor het eerste pakje. Maar er zijn ook leuke scandinavische merken vind ik.
Haha, Hummeltje en Chans, wij hebben ook het zelfde eerste pakje voor als het een jongetje wordt Voor een meisje hebben we het pakje van Pure van de prenatal... lichtrose/wit gestreept broekje en mutsje. En wit shirtje met klein rose vogeltje er op....
Even met foto Wij weten dus het geslacht niet, maar ik werd een beetje sjacho van de neutrale pakjes. Dus hebben een eerste pakje voor een jongetje en een meisje uitgezocht
Ik zie het pakje nu wel heel vaak voorbij komen hihihihihihihi. Dan hebben we allemaal gewoon een hele goeie smaak
Waar twijfel je over? Over het 1 delig pakje, over de streepjes, over de kleur? Het zou niet mijn keuze zijn als 1e pakje, combinatie tussen de kleur en dat hij niet de wowfactor heeft ( Net iets te saai naar mijn smaak, niet schattig genoeg ) , ik zou 'm wel kopen voor later in de kraamperiode want ik vind 1 delige pakjes wel heel erg fijn, zeker zonder voetjes en 't is leuk dat er een bijpassend mutsje en slofjes bij zitten. Slofjes zijn niet handig bij een geboortepakje, vaak zijn ze nog te groot en je wikkelt ze vaak toch nog lekker in een badcape of wikkeldoek die eerste dagen. Ik z