Leuk! Ik heb hem nog helemaal niet gezien in het roze. Niet precies deze bedoel ik, alleen in blauw en grijs gestreept. Heb je er een plaatje of foto van? Of heeft hij een iets andere print/stof?
Mijn dochter had deze roze aan na haar eerste badje thuis. Ik had toen een minder mooi pakje voor direct na de geboorte omdat ze dan 'vies' zou zijn, maar dat vind ik achteraf toch wat sneu dus zoontje gaat meteen in zijn mooie pak.
Ik googlede net op zoek naar een roze gestreepte van Petit Bateau. Vind hem niet, maar toevallig wel deze (Junior Gaultier) die erg lijkt op een roze variant van mijn blauwe... Als ik een meisje kreeg... (maar deze zal wel idioot duur zijn dus beter van niet...)
Die van mij is gewone katoen. Ik denk dat ik die van jou ook al weet! (Ik dacht eerst dat je precies dezelfde met grote roze streep bedoelde, en die had ik nog nergens gezien.) Hoe dan ook, heerlijk comfortabele pakjes voor direct na de buik...!
Supermooi Bloempje, toch weer een andere dan ik dacht. Deze heb ik nog nergens gezien. Erg lief en cool met die elleboogpads.
Schattig he, zag 'm hangen in een tweedehands kinderkledingzaakje hier in de stad. Was echt als nieuw. Heb maat 54 en jij?
Ik ook 54. Was bij dochter goed (beentjes precies goed, mouwtjes zelfs nog wat omgeslagen), dus nu vast ook wel weer weer. Heb ook price quote voor het Gaultier-pakje gevonden, 85 euro
Hihi ja, zeker ook als het xo warm is als vandaag. ze zal het vas nodig hebben, en anders knip ik de mouwen er wel af... Nee hoor grapje..! Iemand vroeg of het van feetje was: ja..! Kon he niet laten, was met 30 % korting!!
Heel leuk pakje, Misa, helemaal mijn smaak. Vind ik zelfs stiekem nog een beetje leuker dan het pakje wat ik in gedachten heb, zie pag. 72, ook feetje en hetzelfde idee, alleen dan beetje anders. Heb jij het mutsje van Feetje er ook bij? Daar moest ik beetje aan wennen, staat iets op van I'm gonna be a supermodel oid, maar manlief zegt dat het totaal niet opvalt.
Petit bateau boxpakje met bloemetjes roze Laura Babykleding & Kinderkleding ik denk erover om deze te kopen... mits ik hem ergens voor een leuk prijsje in maat 54 kan kopen (max 20 euro)... ik wil graag iets licht roze met bloemetjes. iemand een idee wanneer de uitverkoop bij de petit bateau winkels begint?
Petit Bateau heeft niet vaak uitverkoop, soms wat pyjamaatjes maar de meeste dingen komen niet vaak in de uitverkoop in NL. Ik vind die serie met die bloemetjes ook zo leuk had zo'n pakje ook voor mijn dochter* gekocht toen (roze broekje en shirt erboven met bloemen).. + bijpassende romper.. schattig!
Er is geloof ik ook een petit bateau outlet ergens. Misschien kun je daar iets met bloemetjes vinden. Ze prijzen in de gewone winkel idd bijna nooit af.
In rosada zit wel wat petit bateau maar ik weet niet of dat ook echt scheelt in prijs. Als je in de buurt van Roosendaal woont is 't de moeite waard even te kijken?
Ik kan niet kiezen Dus help!!! Bij het helemaal witte pakje heb ik een bijpassend wit jasje met de binnenkant dezelfde gekleurde print.