Geweldig, heel lief! Feetje heeft hier ook een mutsje bij trouwens. En Feetje valt best wel aan de kleine kant. Ik wil 't pakje ook voor onze buik baby, mn dochter is gek op eendjes, roept bij elk water/sloot/plasje Kwakkwakkwakkwak!
Bekijk bijlage 251109 Onze dochter in haar 1e pakje, hier was ze alleen wel al wat ouder want toen ze hem net voor de 1e keer aanhad, spoog ze zichzelf helemaal onder. Bekijk bijlage 251105 Dit is haar 2e pakje, ik had maatje 50 en 56 bij me. Deze was nog iets te groot hihi!
Bekijk bijlage 251113 Dit is haar 1e mutsje met naam en bijpassend bij haar pakje. Ik had hem ook in het roze met wit voor bij haar 2e pakje haha!
Ik heb het shirtje met de koe ook , maatje 56. Mijn zoontje was 4480 gr en 52 cm bij de geboorte. Past dus vast wel . Ow hij heeft hem pas ook nog aangehad, is nu een beetje aan de korte kant maar past wel haha. Hij is maandag op 5500 gr en 58 cm gemeten dus zo zie je maar hihi.
ik vind het zo leuk die fotos ! niet alleen de pakjes maar ook de kleintjes ! kan niet wachten tot onze kleine meid er is !
Het wordt een van deze. Het linker pakje van Nijntje is een maatje 50. Ik hoop echt dat de baby dat past, want het is ook echt het eerste pakje dat we hadden. Met 8 weken zwangerschap al. Gekregen van m'n broertje en schoonzusje . De andere is een maatje 56.