Er zijn heeeeel veel leuke unisex kleertjes te vinden vind ik. Veel wit met grijs (hema, prenatal, noppies etc), of wit met kleurtjes (prenatal ). Of limoen groen ( nijntje/prenatal )
Ik heb voor beide geslachten een pakje (een roze en een blauwe). Maar als je 1 pakje mee wilt nemen, kan je wit nemen of creme met grijs, groen (lime) of geel. Er is genoeg, maar even zoeken voor je hebt gevonden wat je wilt hebben.
Het bekende Hema pakje 50/56 en eigenlijk viel deze heel erg ruim. T. was 53 cm en precies 4000 gram.
Wij krijgen een jongen en ik heb deze 2 pakjes van Noppies van de week gekocht! Ik weet nog niet welke het eerste pakje zal worden! Ik neem gewoon beide mee naar het ziekenhuis en kijk naar het kindje hahha Bekijk bijlage 256001
Dank je wel! Ja ik ook, maar de rode is in het echt wat minder hard! Mijn man en ik hebben allebei donker haar en blauwe ogen. Onze dochter was bij haar geboorte een beetje getint dus als onze zoon dat straks ook is, zal de rode ook weer leuk staan denk ik! Hahaha lastig! Heb gelukkig nog eventjes!
jojo: Ik zou absoluut die blauwe doen. Persoonlijk vind ik dat rood met een zwart? broekje niet echt iets voor als een kindje net geboren is.
Valt hij niet heel breed? Daar ben ik altijd zo bang voor en als ze zo klein zijn is dat koud! Maar ik ga zeker even kijken voor onze kleine man! Dank je!
Oh, wat is die linkse een mooi pakje! Noppies schijnt altijd heel mooi aan te sluiten om zo'n pasgeboren lijfje....welke maat heb je genomen? 50 of 56?? Ik vind het zelf heel lastig bij dat merk om een keus te maken tussen 50 of 56....en wil ook graag een setje van Noppies aan gaan schaffen nu in de sale!
dit word ons babypakje. Vind het zelf wel een beetje saai, maar we weten nog niet wat het word dus vandaarr