Juleah ik heb maat 50 genomen! Mijn dochter was bij de geboorte maar 2500gr en 46cm dus als dit ook een klein mannetje wordt zit ik iig goed! Als ze wat groter zijn is de eerste 2 weken vaak 50 ook wel lekker, omdat ze nog zo ielig zijn als ze net geboren zijn! Het linker pakje gaat ook het eerste pakje worden hebben we besloten! Leuk he die sale hahah!
Ik heb echt zo'n te gek gaaf pakje gezien! Alleen het is één geheel inclusief voetjes eraan zeg maar. Maar nu vroeg ik me af of dat überhaupt wel handig is voor zo'n kleintje?
Simplycolors valt idd wel breed, maar lekker een romperlange mouw of ander shirtje eronder en dan gaat het best. Alle 3 mn meiden waren rond de 3 kg.
Ik vind dit ook echt een superleuk pakje!! Mijn zusje wilde vandaag per se met me naar de prenatal en baby-dump ( net 11 weken ), ze wordt nu al zijn/haar suikertante, dus ik ga maar op zoek naar een ziekenhuis-pakje vandaag ( eerste pakje ).
Dames, ik heb echt jullie mening nodig. Elke keer als ik op zoek ga naar een leuk eerste pakje, kom ik deze tegen. Ik vind hem zelf erg schatting, maar iedere keer als ik op het punt van bestellen sta begin ik te twijfelen. Willen jullie (natuurlijk heel eerlijk) zeggen wat je van dit pakje als eerste pakje vindt? Alvast bedankt.
Jaaa, heel cool pakje! Kleding van Z8 is ook echt daadwerkelijk super zacht en van mooie kwaliteit. Pakje uit 1 stuk vind ik ook het fijnst zitten voor een pasgeborene, kruipt niet op zoals met een truitje, en geen rand van broekje in de rug. Comfort van het kleintje zo net uit de buik is ook wel heel belangrijk. Doen!
Bedankt Poppe voor je reactie. Precies wat ik van het pakje vindt. Denk ook dat het een ideaal pakje is voor een newborn.
Wat een leuk pakje van Z8! Ik heb echt een geniaal pakje gevonden, wij weten niet wat het wordt, dus ik wil een roze en een blauwe kopen. Ik zal ff de foto zoeken .