Hier even een close-up van de schoentjes, hihi.. Vond ze ook echt geweldig, en ze zijn super lekker zacht en warm. Op mijn profielfoto heeft ze het pakje aan. Het is een pakje van Burberry wat ik helemaal compleet (romper, blousje, vestje, broek) heb gekocht. En dan nog een compleet setje van Burberry met krabwantjes, mutsje (veelste groot) en een slaapzak..
ohja nu zie ik t ! SUUUPER gaaf ! haha vond ze al schattig eruit zien maar had niet t idee dat ze van ugg waren
hier het eerste pakje van ons kereltje, was ruim 5 weekjes te vroeg dus veel te groot (mutsje was aan de achterkant ongeveer 6cm verkleind, anders paste het niet )
Ik zie hem niet op babypark staan, maar ik ga vanavond even kijken bij de V&D. Hopelijk kan ik hem vinden! Ben er echt helemaal verliefd op
Ik heb hem nog gekocht afgelopen week. weet nog niet ofdat dat het eerste pakje word hoor maar vond het zo schattig
Ik vind het zo moeilijk om te kiezen, er zijn zoveel leuke dingen en dan moet je de maat ook nog maar gokken.
Ahh wat een lieve pakjes. Heb vorige week een 'berenpakje' gekocht. Ook zo schattig. Kan niet wachten tot mn knulletje erin ligt