Het koeienpakje is hier in beverwijk gewoon te koop, heb hem ook en via de site ook: Boxpak Cow Kobaltblauw | Basic Boxpak / 2-Delige Set | Baby-Dump Dit was eerstje pakje van me dochter en de tweede van mijn zoontje... nu nog op zoek naar het eerste pakje voor dit mannetje
Mahonnepon: Welke maat heb jij besteld van dat z8 pakje? Ik heb hem ook vind hem echt helemaal geweldig, helaas kon ik nergens in maat 56 vinden, dus dan maar 62 besteld, 50 durf ik niet aan, aangezien mijn dochter 4240 gr was. Dus helaas zal het als eerste pakje nog te groot zijn. Heb wel het jasje en het mutsje ook ervan. Ben echt gek op z8! Echt super schattige pakjes allemaal!! Het liefst het ik een pakje wat 1 geheel is als 1 pakje, maar noppies vind ik ook helemaal geweldig. Zag al wat nieuwe collectie van noppies. Moet echt nog ergens tegen aan lopen.
Deze gaat niet mee naar het ziekenhuis als eerste pakje maar wel voor de eerste week. Ik vond het m zo schattig dat ik m even met jullie wilde delen. Rompertje met lange mouwen en nog een mailotje erbij.
Okee ja 50 durf ik echt niet aan haha. rompertje heb ik idd ook. Zeker jammer dat er geen sokjes van zijn! Het is in ieder geval een super schattig pakje!
Mahonnepon, ik vind het ook een super leuk pakje. Als ik een meisje zou krijgen, zou ik die ook gekozen hebben. Saartje. ik zou voor pakje 1 gaan.
Dit was ons eerste pakje maat 50/56. Mocht ons (ooit) een nieuw wondertje gegund worden ga ik voor iets meer kleur
Ze hebben nu bij h&m schattige dieren pakjes, misschien een tip voor als je het koeien pakje niet kunt vinden Product Detail | H&M NL Er zijn er trouwens niet veel meer zie ik maar wel in de sale haha