@fenyalara, wat leuk dat ik je hier tref. Nu weet ik lekker al wel wat jullie krijgen, gaaf joh! Gefeliciteerd met jullie 2 meiden op komst!! @Bonkie, het pakje komt van prenatal. Eens wat anders dan roze.
Zojuist via internet besteld: Het eerste pakje. (tevens ook het allereerst wat we zelf gekocht hebben )
Ow ja, en deze maar meteen meebesteld voro onze december beeb Prachtige pakjes (en baby's) komen voorbij! Erg leuk topic!
Welke vinden jullie leuker??? En iemand nog suggesties voor iets over of onder het tweede pakje??? Gebroken wit eronder is niet mooi maar wit-wit ook niet echt. Vind het erg lastig..
Ja toch wel? Iemand anders opperde dit ook al ben zo bang dat het té zoet wordt. Maar ga t toch maar doen geloof ik, dank! Welk pakje is leuker als eerste pakje?
Nee joh is hartstikke leuk! Prenatal verkoopt ze met lange en korte mouw. In volgens mij exact die kleur roze. Ik vind het rechter pakje het leukst
Hihi dat is duidelijk Ik ga voor de tweede, zal eens kijken heb nog wel een roze romper liggen(uuhm.. Heel veel roze rompers) en vast een in de goede kleur. Dan maak ik wel even een foto!
Heb hem via mp, hij is van Dirkje. Ik kon niks leuks vinden als eerste pakje, echt lang gezocht. Toen kwam ik deze per ongeluk tegen en ben er echt blij mee! Allerleukste vind ik nog dat ik uiteindelijk echt maar 2,50 euro kwijt was
Ik had 'ons' pakje al eerder gepost omdat ik niet wist of hij wel leuk genoeg was. De dames die hadden gepost waren allemaal positief dus hebben we hem besteld! Hierbij dus het eerste pakje van ons meisje.