@Nispie: Dit pakje komt van de Prenatal. We hebben twee verschillende setjes van hetzelfde 'merk' gekocht. Het vestje en het broekje horen bij elkaar. En dan hebben we nog een broekje en een shirtje. We hebben er ook een setje rompertjes bij gekocht. Het op de foto zie je het vestje, shirtje en broekje. Je kan het dus op verschillende manieren dragen. @Kaaat: Vind het ook een heel mooi pakje. We houden wel onze ogen open. Wie weet lopen we nog tegen iets aan. Heb jij hier ergens jullie eerste pakje staan?
Dat eerste pakje gaf bij mij nog een heel gedoe. Na het wassen zat er door het bruine labeltje, dat er op genaaid zit, een vlekje in het shirtje. Heb het gisterenavond bijna 4 uur in de week gehad. Labeltje is zelfs verkleurd. Vlekje was er niet uit. Tijdens een zeer nauwkeurige inspectie van de andere kledingstukken bleek dat er in het broekje (net boven zo'n zelfde labeltje) ook een vlekje zat. Ook was de stof onder het labeltje verkleurd. Dus terug gegaan naar Prenatal. Meisje achter de kassa alles uitgelegd. Ze was het eens, idd vlekjes en ze moest even overleggen. Na twintig minuten was de uitslag: Ik kon mijn geld niet terug krijgen want ze hadden dit setje al heel erg lang en ik was de eerste met een dergelijke klacht. (Nou en?!) Ik kon wel nieuwe setjes krijgen en het opnieuw proberen te wassen en nu wel op 30 graden! 'Maar ik heb het op 30 graden gewassen!' Hoe komt ze er bij om aan te nemen dat ik dat niet gedaan heb? Fijn dat er van uit te wordt gegaan dat ik het verkeerd heb gedaan! Nu kon ik ook een cadeaubon krijgen ter waarde van de twee pakjes. De rompertjes kon ze niet terug nemen, want die waren al gewassen! *Zucht* Dus met cadeaubon van 30 euro en twee rompertjes die eigenlijk bij het pakje hoorden naar huis. Cadeaubon komt vast nog wel een keer op bij de Prenatal en we gaan binnenkort maar weer eens shoppen voor een stel eerste kleertjes.
als je een reactie toevoegt niet hieronder toevoegen maar op: plaats reactie klikken. Daar heb je een paperclip waar je op kunt klikken en dan kan je foto's uploaden
Wat leuk die heb ik vorige week voor ons meisje gekocht als eertste pakje!! Alleen hebben wij het roze broekje erbij met grijs streepje erin!
Heel leuk! Via welke site heb je dat besteld? Op www.z8-baby.nl lukt het me niet om te bestellen, veel is nog nietbeschikbaar. Of heb je via een andere site besteld?
Ja op z8 is het pas in september te bestellen. De enige site waar ik de nieuwe collectie tot nu kon vinden is op schweigmann.nl zoiets. Gister besteld en kreeg vanmorgen een mail dat het opgestuurd is.
Pris87; Ohh super! Ik ben al de hele week aan het zoeken overal maar inderdaad nog nergens te krijgen. Ik wil dit ook als eerste pakje, helemaal geweldig! Ik ga het nu meteen bestellen