Die schoentjes verkochten ze overal waar ze ugg verkopen.. Ze zijn van vorig jaar, weet niet of ze er dit jaar weer bij zitten.
de 1e foto is de aller1e foto samen met mn zoontje trotse grote broer en de 2e foto is het pakje wat al eerder is langs gekomen en ik zon uber lief pakje vind
thanks voor de tip Tuttie! Gelukkig kan ik dat pakje nog wel van de Hema halen die velen hier ook al hadden, super leuk
aaah mn mams heeft zo een lief pakje meegenomen oke oke tduurt nog heel lang voor kleintje er is maar zoooo schattig weer Frendz New Born Set 2dlg V&D
Wij hebben al haar Ugg'jes bij de Skihut in Scheveningen gekocht. Ik weet niet of ze die mini's nu nog hebben, maar 3 maanden geleden nog wel. Succes!
nee i know maar ze heeft ookal andere uggs en nog een neppaar ugg's en nog meer schoentjes haha ! dus dat doen we maar niet.. (of je moet die van jou kwijt willen haha grapje )
Lydia dan moet je eens op marktplaats kijken, staan idd ook veel nieuwe op, ken namelijk ook wat mensen waar de kindjes ze niet pasten
Die zijn wel schattig, maar echt zonde geld. In het begin lag ons meisje met alleen lekker warme sokjes, is comfortabeler dan schoentjes. Maar leuk zijn ze wel
Hier ons eerste pakje van de kleine man was maatje 50 en veeeelste groot was van Hanstextiel is er alleen niet meer de muts kreeg hij kerstavond op van het ziekenhuis personeel. Alle baby's werden rond 12 uur weggehaald en kwamen allemaal terug met zo'n mutsje op schattig toch
Lydia, jammer dat je ze niet via mp kan vinden.. Maar goed, als je al zoveel schoentjes enz. hebt.. Ik doe ze niet weg.. Wil ze nog bewaren voor een eventueel volgende meisje, en anders laat ik ze verzilveren met haar naam en geboortedatum erop..