Klopt zeker dat ze er naast kunnen zitten.. zaten ze hier ook bij mijn zoon, werd klein geschat maar was een stuk groter dus toen hij geboren was. Dag voor de inleiding rond de 3kg geschat op de echo hij woog 3846 gram.. maar ook nog lang in maatje 50 dus die heb ik nu ook voldoende in huis
ik krijg geen eens een groeiecho.. bij veel vk doen ze dat alleen als ze denken dat er iets met de groei is.
Dit was ons eerste pakje (niet onze baby ) Vind het een heel leuk merk 'tribal baby'.. Heb er ook mijn luiertas van. Weer eens wat anders
Hier mijn nieuwe eerste pakje.. Ik wilde geen blauw groen of wit. Ik hou wel van een pittig kleurtje. Dus dit is het geworden.. Het zal wel veeel te groot zijn want verwacht een klein kindje..maar goed dat zien we dan wel.. Bekijk bijlage 288833
Leuke pakjes zie ik weer voorbij komen! Die van onze kleine zijn nu gewassen en gestreken en liggen klaar voor de vluchtkoffer... weet iemand hoeveel pakjes ik moet meenemen als ik minimaal 24-48uur in het ziekenhuis moet blijven?
Bekijk bijlage 288868 Wij hebben tot nu toe als eerste pakje voor ons wondertje.. zijn pas 13 weken en dit kan voor zowel een jongen als meisje
@sopann.. Pakje is van 4 funcky flavours.. Tis wel wat aan de prijzige kant.. Kwaliteit is top! Ik ben er helemaal fan van.. Pakje heb ik op hun site in de uitverkoop gescoord..
Thx voor jullie reactie. Ik neem maat 50 en maat 56 zowiezo mee. Dus van elke maat minimaal 2 of 3 pakjes zou voldoende moeten zijn? ML is gelukkig zo thuis om extra mee te nemen als de baby blijft spugen.
Ik lig 48 uur in het ziekenhuis en heb 4 pakjes mee. Maar hij heeft nog steeds zijn eerste pakje aan, heeft ook wel gespuugd maar mooi op de hydrofiele luier