Ik ben gek op zacht en lief maar ze vallen best groot, het 2e setje is maat 56 volgens mij want die hebben ze niet kleiner en maat 56 reguliere collectie valt volgens mij best groot. Ik zou denk ik ook voor de eerste gaan
Stond hem super schattig, en we kregen veel complimentjes van de verpleegkundigen. En dit was het tweede pakje: Allebei maat 56.
@naantje, leuk!! Dat mutsje vind ik echt leuk ook! Ik heb al een eerste pakje, maar toch... Wat is het merk??
Lief allemaal. Naantje die van jou vind ik erg leuk! De drie pakjes zijn inderdaad allemaal 56, ik koop geen 50. Volgens mij is die van Lief! het grootste idd. (zal ze nog eens op elkaar leggen)
Naantje leuk pakje! Waar heb jij hem gekocht? Ik zie hem op interne nergens... Kun je me helpen?thanks!
Hier mijn eerste pakjes. Ze zijn allebei maat 50, maar ogen niet even groot. Ben nog maar net begonnen met shoppen, dus hou nog andere opties open. Maar wat vinden jullie?
Gewoon in de mexx winkel zelf daar hadden ze alleen het mutsje niet, dus die via de site besteld. en ik was pas bij de grote prenatal in Utrecht en daar hadden ze het ook nog hangen alleen dan met een blauw wikkeltruitje.
@ Juju: ik vind de eerste ook het mooiste als eerste pakje. voor mij moet een eerste pakje echt baby achtig en lief zijn