Ik twijfel nog zo! Heb nu 3 pakjes voor onze boef! Ben benieuwd wat jullie er van vinden Bekijk bijlage 293390
ja twijfel zelf ook tussen links en recht, de een is stoerder de ander liever! Maar ik kan nog ff voordat ik echt moet kiezen!
de linkse dan! als hij net geboren is is hij nog 100% onschuldig, als de eerste pamper vol is is dat onschuldige er wel van af dan doe je de rechtse aan
Links is wat schattiger, hoewel misschien teveel kleding (romper, overslagshirt en bolero) beweegt misschien niet lekker? Je zou dan beter een romper met lange mouwen (wit) en dan de bolero kunnen doen.
@bonkie dat is een goeie....ik heb duidelijk nog geen ervaring. Nu heeft de romper geen mouwtjes en is het shirtje vrij dun maar zou dat teveel zijn? Ik was bang dat ze het koud zou krijgen hihi.
Yvon, ik zou voor de rechter gaan. Stoerder, maar dat is ook omdat dat meer mijn smaak is! Vooral het shirtje vind ik erg cool!
Het rechter shirtje is van de baby dump ik vind dat soort shirtjes ook erg leuk. Heb ook een rompertje met papa's kanjer. Hahahaha
Dat rechter shirtje heb ik gekocht voor mijn zwager, is van name it. Ik vind links er liever uitzien qua kleur voor een pasgeboren kindje mar rechts is wel stoer!