@DaphneB: mooie kleertjes! mijn vriendin kocht een aantal weken voor de uitgerekende datum 2 pakjes en had met Prenatal afgesproken dat ze 1 setje terug mocht brengen. dat is een minder prijzige optie!
Toevallig vandaag deze ook gekocht. Vond het zo cute! Maar wordt niet het eerste pakje voor onze boefje. Had al iets anders gekocht, anders zo ik zeker voor deze gaan
Ons zoontje had het truitje van die eendjes (wit met gekleurde eendjes) en het mutsje van de eendjes en een wit broekje met voetjes aan...zoooo schattig!
Heb ik ook even aan zitten denken maar beval in het ziekenhuis ivm keizersnede dus wil deze kleertjes van te voren wassen, denk niet dat ik de kleertjes dan nog terug mag brengen Maar had zeker een veel minder prijzige optie geweest
Ik zou denk ik een combi maken: broek en muts van rechts en shirt van links. Die kleur van de broek komt leuk terug in het rokje van het muisje.
Binnen een uur kan je wijzigen volgens mij. Daantje, ik zeg ook rechts . Neem ze lekker allebei mee en mocht je je nog bedenken dan kun je altijd de linker aantrekken .