och! en ik had al zo'n last van mijn horrormonen haha ik heb de foto wat donkerder gemaakt want het groen leek wel lichtgeel op de foto. Ik denk zelf dat het het meest rechtse pakje de eerste gaat worden! Ben er al verliefd op haha
Ik heb een setjes van Noppies gevonden wat wel leuk is. Heb laatst lekker veel geshopt daar in de sale. Vinden jullie de Prenatal collectie ook zo lelijk? Ik vind er echt niks aan voor jongens momenteel...... H&M ook niet trouwens, zowel jongens als meisjes. Al die enorme prints met dieren en poppen, ieuw.
Shahrazed ik vind prenatal momenteel voor meisjes geweldig, maar voor jongens... Nee. Hema daarentegen heeft wel opeens verrassend leuk, goedkoop, spul
Ja van Prenatal vind ik de meiden-dingen ook wel leuk. Maar die voor jongens vind ik niet mooi. En ik verwacht n jongen dus geen Prenatal deze keer.......
ik vind jongens kleding op het moment op veel plaatsen echt helemaal niks, allemaal niet mijn smaak. het enige waar ik nu wel leuke dingetjes gezien heb is noppies, dus ik denk dat ik daar maar even mee aan de slag ga. meisjes kleding vind ik echt zoveel makkelijker er is zoveel meer keuze.
wij weten nog niet welke kleur wij krijgen, maar jeeeee probeer eens iets unisex te vinden? ik kan echt weinig leuks vinden in de winkels. Voor jongetjes GENOEG! En voor meisjes echt minder in mijn smaak. Maar wellicht komt het omdat ik al bijna 5 jaar in de roze hoek sta te snuffelen
ja hij doet het! vet lief! vooral dat pakje met " born in 2013" ben er helemaal verliefd op helaas niet zwanger..
Wauw geweldige site! Dank je voor het delen! Staan echt geweldige dingen op... daar ga ik over een paar weekjes wel wat dingetjes kopen denk ik.