Ja klopt ja.. We zijn er ook heeeeeel erg blij mee (uiteraard). Al is het nog wel erg spannend zo pril. En soms zou ik even een paar weekjes vooruit willen spoelen. Dank je wel in ieder geval! Jij succes met de laatste loodjes!
Noppies heeft inderdaad leuke dingen. Maar ik vind een jongen ook lastiger shoppen. Name-it heeft nog wel eens leuke dingen. Mexx, Esprit, Next. En V&D merk (Friendz of zoiets) is ook leuk. Voor de rest vind ik het echt drama momenteel. Ik vind Nijntje sowieso lelijk, H&M is deze collectie echt afschuwelijk, Hema, mwah, Babydump; saai. En Z8 vond ik nou ook niet super. Lief vind ik ook wel leuk, maar na 2 of 3 outfits heb je t wel gezien, lijkt allemaal zo op elkaar en vind ik trouwens ook best prijzig. Noppies heeft echt veel in neutraal. Je kan kiezen boy, girl of unisex en in unisex hebben ze echt wel veel. Niet alles daarvan vind ik nou echt dat je zegt kan ook voor een meisje, maar meer uitzoek als bij anderen.
Ik heb echt een hele kast vol jongenskleding maat 50-56-62 geshopt hoor Maar het is inderdaad wel moeilijker dan voor een meisje.. Voor Mira kon ik ook net zo goed in winkels slagen, nu alleen van internet. Inderdaad Noppies, Name it, Dirkje, Lief! hangt hier ook heel veel. Is even goed zoeken, maar dat vind ik altijd wel leuk. Online shoppen Wij hebben het eerste (Noppies) pakje inmiddels binnen en kan niet wachten tot hij 'm aankan
Ik heb vorige week het waarschijnlijk eerste pakje en nog wat andere kleding binnen gekregen. Maar heb gisteren nog wat erbij geshopt en ben voor dochterlief ook los gegaan in de uitverkoop. Winterjas voor volgend jaar gekocht. http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2905121947166112030630/T/340x340/C/FFFFFF/url/noppies-baby-jas-norma-navy.jpg Jammer dat ze maar tot 140 hebben. Daar past mijn zoon niet meer in.
Heel leuk! Nooit zien hangen. Maar die H&M collecties zijn me sowieso een raadsel. Lijken soms per winkel te verschillen.
Dat klopt! En bij ons in het centrum is eigenlijk helemaal niet veel keuze, voor wat betreft de kleine babymaatjes. Dus heb gewoon geluk gehad denk ik!
Zeker! Ik kom bij H&M soms kleding tegen die ik nooit gezien heb, in de sale en zo. Heb vorige keer voor een vriendin van mij echt leuke dingen gekocht. Zij verwachtte toen ook een jongen. Maar ik kan er nu niks leuks vinden, en op de wesbite staat al helemaal bijna niks. Terwijl ze vroeger toch best veel hadden in maat 50.
Pakje van de H&M is van de collectie van vorig jaar. Ik heb twee soortgelijke pakjes maat dan zonder capushon.