Ik zeg 2e! Gister gehoord dat mijn vriendinnetje een jongetje verwacht. Ik zag dit setje bij jou en heb het vandaag gekocht. Vond het zo leuk! Hoop dat zij het net zo leuk vindt als ik Ik heb het pakje, mutsje en bijbehorende slofjes gekocht.
Leuke pakjes allemaal. Ik heb het eerste pakje nog niet gekocht maar zag laatst bij English Home dit newborn setje met roosjes. Ik vind hem alleen erg klein ben bang dat ons meisje er te groot voor zal zijn. Zonde en jammer natuurlijk.
Wat een heerlijk pakje zeg! Welke maat is het? Veel baby's beginnen toch echt wel in maat 50.. Waar kun je het bestellen? Ik weet over drie weekjes ook het geslacht, lijkt me wel een leuk pakje voor een meisje
Helaas zie ik dat je het pakje alleen maar in Turkije kunt kopen of bestellen. English Home zit ook in Istanbul maar ja zo snel kom je er niet voor een pakje. Ik weet de maat niet er stond alleen new born bij in de winkel. Zelf heb ik ook wat kunnen kopen in Nederland maar moet nog een heleboel aanschaffen. Ik moet lang zoeken naar echte mooie spulletjes en kleding. Maar we komen er wel.
Gister het eerste pakje voor ons zoontje samen gesteld, het is ene maatje 56 maar hij valt smal.. dan toch nog een back up pakje maat 50 meenemen? Heb wel maatje 50 in de kast maar die zijn lang niet zo leuk als eerste pakje..
De broek is even groot als de maat 50 broeken die ik heb.. het shirtje is een halve cm breder dan de shirtjes maat 50 miss lijkt het alleen groot op de foto? Of ik heb grote maatjes 50?