Bij de eerste had ik te laat door hoe fijn ze waren, dus nu voor nummer 2 heel veel pakjes uit 1 stuk gekocht! Zooo fijn nu ook in kleine maatjes! Mijn oudste draagt ze nu nog savonds!
Hier ook alleen zachte babykleding voor in het begin. Die kleine schattige spijkerbroekjes en chinobroekjes zijn echt heel leuk, maar lijkt me inderdaad niet lekker liggen. Dus gewoon lekkere kleding. Ik heb op kraam/verlos afdeling stage gelopen tijdens opleiding, en daar werd een keer een meisje geboren die meteen een spijkerjurkje aankreeg, dat vond ik ook wel zielig, maarja zeg ik niets van hoor, dat moeten de ouders zelf weten.
Die pakjes uit een stuk passen vaak niet goed, ik heb het gezien bij de kindjes van mijn zus. Het broek-gedeelte met de voetjes eraan slobbert of trekt juist in het kruis. Ik heb 1 zo'n boxpakje, gekregen, maar ik koop er zelf geen bij. Ik heb verder alleen zachte broekjes en loszittende legging-kjes (gek woord ) voor de eerste tijd, met zachte truitjes erop. Gewoon dingen die comfortabel zitten/liggen.
Dit ging voor mijn eerste totaal niet op. Hele boxpakjes pastte vaak niet. Opkruipende shirtje , slobber broekjes? Totaal geen last van gehad. Kousjes pantoffeltjes bleven hier gewoon zitten.
Ik vind pakjes uit 1 stuk wel fijn, zeker voor de eerste weken. Ik heb er net eentje besteld, voor in het ziekenhuis, de eerste dag Bij voorkeur wel zonder voetjes, dan passen ze meestal wel. Wat ik ook van de vorige keer geleerd heb: GEEN vestjes met een capuchon! Ziet er ook superschattig uit, maar dat kleintje moet er steeds op liggen, dus helemaal niet praktisch!
Hier ook voor beide als eerste pakjes uit 1 stuk gehad, heerlijk! En dat ze niet goed passen heb ik niet gehad, had wel allemaal goede kwaliteit en die zagen er ook heel mooi uit.
Wat een lief pakje chilleke!! Het pakje voor ons meisje (hangt op een te groot hangertje en moet nog gestreken worden ) Bekijk bijlage 324515
@Melief: Is dat van Next Direct??? Echt superschattig! Ik heb daar vanochtend een 'eerste pakje' besteld. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit en de maten. Welke maat is dit? Ik verwacht een kleine baby, dus ik heb maat 50 besteld. Jouw pakje ziet er best groot uit, maar kan bedrog zijn.
Wij kiezen ook bewust voor pakjes uit één stuk, eventueel wel met een vestje erbij. Het lijkt mij een stuk comfortabeler en ik vind het persoonlijk ook meer bij een baby passen. Lieve, zachte kleuren en comfortabel textiel. Verder hebben we nog niet een eerste pakje uitgekozen, morgen komt er weer een vracht kleding binnen, wellicht dat er iets tussen zit. Doe sowieso meerdere pakjes in het 'vluchtkoffertje' voor het geval dat.... Melief: wat een ontzettend mooi pakje! Ik had hier al eens eerder pakjes van NEXT direct voorbij zien komen, binnenkort maar eens even kijken op de site.
Thx meiden! Door jullie een nieuwe verslaving gevonden volgens mij... NEXT! Er is zoooooooo veel leuks op de site. Alleen wat zijn jullie ervaringen? Fijne levering? Valt het groot? Hoe is de kwaliteit?
Erg leuk melief! Ik heb er 2 dagen geleden voor het eerst besteld ,kan niet wachten tot het binnen is ik hoop dat de maten een beetje kloppen.
Ben ook benieuwd naar de kwaliteit en maat en ook de levering etc. Daarom heb ik eerst 1 pakje besteld. Als het goed bevalt, kan ik de rest bestellen wat ik allemaal wil hebben Ben ook benieuwd of het echt binnen 3 dagen geleverd wordt.
Dit word waarschijnlijk het eerste pakje van onze meid. Is maatje 44 maar me jongens hebben beide de eerste maand deze maat aangehad. Maar komt voor de zekerheid ook nog een pakje maat 50 in de tas. Bekijk bijlage 324805
Hier een 'eerste' pakje. Ik geloof dat ik het beter een naar huis gaan pakje kunnen noemen. In het ziekenhuis is een rompertje met mutsje en inwikkeldoek genoeg. Ik heb nog meer leuke setjes maar deze staat wel een beetje bovenaan mijn lijstje. http://db.tt/F4TSty1C
@Kim: Mooooi pakje! Heel lief en ook stoer! Inderdaad, meer een naar-huis-gaan pakje. Is hij gelijk helemaal the MAN!