show je eerste pakje van je baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste had ik te laat door hoe fijn ze waren, dus nu voor nummer 2 heel veel pakjes uit 1 stuk gekocht! Zooo fijn nu ook in kleine maatjes! Mijn oudste draagt ze nu nog savonds!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook alleen zachte babykleding voor in het begin. Die kleine schattige spijkerbroekjes en chinobroekjes zijn echt heel leuk, maar lijkt me inderdaad niet lekker liggen. Dus gewoon lekkere kleding.

Ik heb op kraam/verlos afdeling stage gelopen tijdens opleiding, en daar werd een keer een meisje geboren die meteen een spijkerjurkje aankreeg, dat vond ik ook wel zielig, maarja zeg ik niets van hoor, dat moeten de ouders zelf weten.

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Die pakjes uit een stuk passen vaak niet goed, ik heb het gezien bij de kindjes van mijn zus. Het broek-gedeelte met de voetjes eraan slobbert of trekt juist in het kruis. Ik heb 1 zo'n boxpakje, gekregen, maar ik koop er zelf geen bij. Ik heb verder alleen zachte broekjes en loszittende legging-kjes (gek woord :)) voor de eerste tijd, met zachte truitjes erop. Gewoon dingen die comfortabel zitten/liggen.

4. Onje

Onje Niet meer actief

Dit ging voor mijn eerste totaal niet op. Hele boxpakjes pastte vaak niet.
    Opkruipende shirtje , slobber broekjes? Totaal geen last van gehad. Kousjes pantoffeltjes bleven hier gewoon zitten.

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind pakjes uit 1 stuk wel fijn, zeker voor de eerste weken.
    Ik heb er net eentje besteld, voor in het ziekenhuis, de eerste dag:)
    Bij voorkeur wel zonder voetjes, dan passen ze meestal wel.

Wat ik ook van de vorige keer geleerd heb: GEEN vestjes met een capuchon! Ziet er ook superschattig uit, maar dat kleintje moet er steeds op liggen, dus helemaal niet praktisch!

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik heb wel een pakje uit 1 stuk uitgekozen als eerste pakje :) Zal binnenkort eens een foto maken.

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier ook voor beide als eerste pakjes uit 1 stuk gehad, heerlijk! En dat ze niet goed passen heb ik niet gehad, had wel allemaal goede kwaliteit en die zagen er ook heel mooi uit.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dit word ons eerste pakje! :)

9. Melief

Melief Niet meer actief

Wat een lief pakje chilleke!!

Het pakje voor ons meisje (hangt op een te groot hangertje en moet nog gestreken worden ;))

Bekijk bijlage 324515

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Melief: Is dat van Next Direct???
    Echt superschattig!

Ik heb daar vanochtend een 'eerste pakje' besteld. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit en de maten. Welke maat is dit?
    Ik verwacht een kleine baby, dus ik heb maat 50 besteld.
    Jouw pakje ziet er best groot uit, maar kan bedrog zijn.

11. Melief

Melief Niet meer actief

Klopt!

Dit is maat 56!

12. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Wij kiezen ook bewust voor pakjes uit één stuk, eventueel wel met een vestje erbij. Het lijkt mij een stuk comfortabeler en ik vind het persoonlijk ook meer bij een baby passen. Lieve, zachte kleuren en comfortabel textiel.

Verder hebben we nog niet een eerste pakje uitgekozen, morgen komt er weer een vracht kleding binnen:), wellicht dat er iets tussen zit. Doe sowieso meerdere pakjes in het 'vluchtkoffertje' voor het geval dat....

Melief: wat een ontzettend mooi pakje! Ik had hier al eens eerder pakjes van NEXT direct voorbij zien komen, binnenkort maar eens even kijken op de site.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik zou zo bijna de hele collectie van Next willen kopen;)

14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.812
    4.586
    113
    Thx meiden! Door jullie een nieuwe verslaving gevonden volgens mij... NEXT!

Er is zoooooooo veel leuks op de site. Alleen wat zijn jullie ervaringen? Fijne levering? Valt het groot? Hoe is de kwaliteit?

15. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    Erg leuk melief!

Ik heb er 2 dagen geleden voor het eerst besteld ,kan niet wachten tot het binnen is :)

ik hoop dat de maten een beetje kloppen.

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ben ook benieuwd naar de kwaliteit en maat en ook de levering etc.
    Daarom heb ik eerst 1 pakje besteld. Als het goed bevalt, kan ik de rest bestellen wat ik allemaal wil hebben:)
    Ben ook benieuwd of het echt binnen 3 dagen geleverd wordt.

17. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Dit word waarschijnlijk het eerste pakje van onze meid.
    Is maatje 44 maar me jongens hebben beide de eerste maand deze maat aangehad. Maar komt voor de zekerheid ook nog een pakje maat 50 in de tas.
    Bekijk bijlage 324805

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hier een 'eerste' pakje. Ik geloof dat ik het beter een naar huis gaan pakje kunnen noemen. In het ziekenhuis is een rompertje met mutsje en inwikkeldoek genoeg.

Ik heb nog meer leuke setjes maar deze staat wel een beetje bovenaan mijn lijstje.

http://db.tt/F4TSty1C

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Kim: Mooooi pakje! Heel lief en ook stoer!
    Inderdaad, meer een naar-huis-gaan pakje;). Is hij gelijk helemaal the MAN! :D

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Jaaaa, mn 'eerste pakje' is binnen!:

Eerste pakje!.jpg

Ben er helemaal blij mee :D :D

Deel Deze Pagina