Ja hoor, bedankt! Ik vind het moeilijk om kleurrijke uniseks pakjes te vinden, dus ik maak ze liever zelf
Dankje Dat was idd ook precies waar ik naar op zoek was voor een eerste pakje. Hou daar het meeste van.
Leuk!! Ik denk wel, dat Feetje nogal groot valt... Misschien eens vergelijken met een ander 'eerste maatje' zodat het zeker niet te groot is voor de beeb? Ik heb nu ook een nieuw pakje van Feetje voor in het begin klaarliggen, dit is zelfs een 46 omdat 50 echt te groot was voor mijn kids. 't Is maar een tip!
Vraagje... Kan een boxpakje als eerste pakje of zal het ziekenhuis liever een voorkeur hebben voor broek/shirtje?
Boxpakje mag zeker hadden wij ook. Wij hebben zelf onze zoon in bad gedaan en aangekleed dus ze hadden er niks over te zeggen
Kiekies: Natuurlijk mag je een boxpakje als eerste pakje, maar houd er rekening mee dat niet elk boxpakje past. Hier waren bij sommige bijv. De benen te kort, dus zou nog wat anders voor de zekerheid meenemen. Ons zoontje is namelijk lang en smal
Ik heb in totaal nu 3 setjes per kindje. Elk apart verpakt met naam erop en 1e, 2e, 3e keus Daar moeten ze het mee kunnen redden toch hihi.
Voor deze beeb geen pakje... Deze mag in een ouderwets luiertruitje met flanellen luier om de beentjes... Alleen in de kraamtijd, daarna uiteraard gewone kleertjes aan, ik hoop dat iemand wat geeft, haha! de luiertruitjes komen bij mn moeder vandaan, wij hebben ze ook allen gedragen, dus vind het wel gaaf als ons kindje het ook aan heeft....
Dat jullie ze ook gedragen hebben, vind ik inderdaad ook wel gaaf! Dan hangt er echt een stukje 'nostalgie' aan vast! Maar jij kan je dan wel goed bedwingen om niet op de koop te gaan, wauw !