Ja toepasselijke tekst he Onze eerste had een pakje van Z8 met de tekst "Dreams come true" Dus vond het wel leuk om nu weer een pakje te doen met zo'n soort tekst. Rainbowbaby's bestaat nog, maar heeft geen mutsjes in de juiste kleuren.
Het is ook lastig! Bepaalde merken vallen ook weer groter of smaller. Mijn knulletje woog bij zijn geboorte 3950 gram. Dus verwacht je maat 56. Maar omdat hij zo lang was, was maat 56 veel te breed en zakten de broekjes zo af als je hem optilde! Maar maat 50 was daarentegen juist te kort, maar wel weer goed passend bij zijn buikje Ik ga nu voor de eerste maand met name voor de pakjes uit 1 stuk. Dan heb ik dat probleem met de te wijde broekjes niet Ik vermijd pakjes met voetjes eraan, want die zullen waarschijnlijk te kort zijn. Het (geschatte) gewicht van je kindje zegt niet alles over de maat die je waarschijnlijk nodig zult hebben. 4 pond bij een gemiddelde baby is waarschijnlijk maat 56, maar zal het wel te lang zijn, maar 4 pond bij een lange baby 50, 50/56 of klein vallende 56. SUCCES
Klopt indd.. hier was mijn zoontje 52 cm en broekjes in maat 50 zaten perfect alleen wat te kort vaak haha
Het gaat niet om het gewicht van een baby qua maat, maar om de lengte! Ik heb bij beide begonnen met 56, 50 was echt te krap. De oudste had iets in 50 aan, het was net een kleine bewegende rollade, haha!! Hij was 54 cm en woog 4480. Een flinke vent
Ik heb mt 50 ze hebben t alle drie aan gehad en deze zal niet veel groter zijn. Wel altijd pakjes/broekjes zonder voetjes. Die met voetjes zijn snel te klein
Het linkerpakje is in principe het eerste pakje, is maat 56. Mocht blijken dat die echt te groot is, hebben we het rechterpakje ook mee in maat 50.
Envy, noppies valt over het algemeen smal, en Z8 juist groot. Kan op de foto niet goed beoordelen of het in dit geval ook zo is. Maar zou het even op elkaar leggen en kijken wat het verschil is. Wel superleuke pakjes. Als wij het geslacht weten ga ik ook voor een noppies newborn pakje, zijn zo lief. Heb er voor m'n dochter ook 1 gehad. Jammer genoeg was ie niet op tijd binnen om als eerste pakje te dragen hihi.
@Envy: Persoonlijk denk ik dat het rechterpakje van z8 groter valt dan die van noppies, links... Zou het indd ook even checken want het klopt indd dat z8 groot valt en noppies klein
Erg leuke pakjes weer!! Dit had mijn zoontje als eerste aan, je kan het nuet heel goed zien aar was een overslagtruitje van noppies
Gisteren de nieuwe collectie van prenatal in de mailbox.. en gelijk verliefd geworden. Dus het eerste pakje is gevonden: Bekijk bijlage 427354
Kan je niet een pakje van beide maten meenemen dat je leuk vind? Dan is het probleem ook opgelost toch? Echt super leuke en schattige pakjes hier, ik kan niet wachten tot ik het geslacht weet en ook kan gaan shoppen!!