Dit is maat 56 maar volgens de dame in de winkel valt het klein, vooral het broekje. Het is van zo'n velours-achtige stof. Echt heerlijk zacht. Omdat de vk zegt dat ons kindje niet groot zal zijn neem ik voor de zekerheid ook een setje maat 50 mee.
Wat mooi allemaal ! Novastar, waar heb je dat pakje gekocht? Ik houd van die lekkere zachte kleertjes.
Ben van de 1e met 33.3 bevallen, 2e 37.4 geloof ik maar met complete bedrust, 3e met 31 wk weeën remmers gehad en met volledige rust tot 33.5 weten te redden Nu verwachten ze weer dat ik rond de 33 wk beval
Ik heb vrij veel kleertjes in maat 50 voor ons dochtertje, hoop dus dat ze niet te groot is haha. Als eerste pakje heb ik een heel zacht bospakje in maat 50, maar ik neem uiteraard ook een pakje in maat 56 mee.
Oké dankjewel! Wij weten de geslachten nog niet, dus nog geen blauwe of roze kleertjes gekocht, maar zal deze zeker onthouden voor als we het weten
Ik geloof dat dit er zo ook in het licht roze is! Koeka heeft zulk leuk roze spul, dus ook dat raad ik je zeker aan. Is best duur, maar je kan het altijd voor hele goede prijzen weer weg doen en blijft super mooi en zacht.
Na de zoveelste slapeloze nacht vandaag (geïnteresseerd) door dit topic ook maar de kleertjes uitgezocht voor mee naar het ziekenhuis, allebei prenatal en allebei maatje 50, en toch op de foto lijkt het een verschil qua grote als ze geboren is zal ik kijken welke dr het beste staat
Mijn man wilde graag dit shirtje Het is alleen maatje 56, dus ben bang dat we toch iets kleiners op moeten zoeken.
Oh leuk! Goed om te weten Voor meisjes zie ik altijd wel veel leuks hangen, maar voor jongens vind ik het toch lastiger, maar jouw kleertjes zijn wel helemaal mijn smaak, vandaar dat ik het ook even moest vragen hihi
Ohh dat rechterpakje zag ik laatst ook bij de prenatal, die is superschattig!! (en ook heel makkelijk aan te doen lijkt mij)
Heb al wel wat kleertjes gekocht maar heb voor mezelf nog niet het idee dat het eerste pakje erbij zit..
Tot nu toe wordt het deze! Pakje van de z8 zomercollectie 2015. (Maar we hebben nog tot juli dus wie weet verandert het nog . Bekijk bijlage 438018 Bekijk bijlage 438019
Hahaha en mama dan Ik heb ook een maatje 56 pakje, maar die valt echt mini. Heb 'm op maat 50 pakjes gelegd van andere merkjes en scheelde niks. Is per merk verschillend.