Show je eerste pakje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Boommm, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is zo'n leuk topic! Kijken of er nog meer mooie eerste pakjes zijn gebruikt/aangeschaft...

UP!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik denk deze....

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    up!

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Als de baby niet al te groot wordt, dan wordt t dit setje van noppies met zelfgemaakt mutsje en slofjes. Is maat 50.
    In maat 56 heb ik een ander setje maar dat zit nu in de was.

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Super leuke pakjes!!

Wij twijfelen nog heel erg. Er zijn zoveel leuke dingen

6. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pomm, wat lief en leuk!!

7. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Dit pakje..

Het is een boxpakje, de kleurtjes lopen naar onder door.

Niet het mooiste pakje, maar wel een bijzonder pakje; Mijn oudste dochter had het aan als eerste pakje in 2003, daarna hebben mijn andere 3 dochters dit ook als eerste pakje aangekregen.
    En nu 12 jaar later, krijgt onze jongste dit ook als eerste pakje aan.

Wij hebben straks dus 5 dochters die allen het pakje als eerste pakje aan hadden.. tja aan wie moeten we het dan meegeven.. ik denk dat we het zelf houden :)

Bijgevoegde bestanden:

8. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Dan heeft het wel een mooie speciale betekenis maantje! Je zou het kunnen inlijsten?

mooi al die eerste pakjes verder! Wij zijn er nog niet over uit. Maar we hebben nog even.

9. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Maantje, hele mooie traditie!

Deze wordt t als de baby toch wat groter is , in maat 56

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeele lieve pakjes.. smelt..

11. Carro

Carro Lid

5 jan 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke dingen allemaal! Ik ga hier inspiratie opdoen!

12. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Upje! :D

Ik heb een pakje gezien met een heel leuk printje.. Dit hebben ze in een boxpakje of een broekje met truitje en bijpassend mutsje.. Twijfel nog tussen die twee!

13. inges

inges Actief lid

22 okt 2014
    129
    0
    0
    Dit pakje krijgt ons ukkie als eerste aan ♥
    Met bijpassend broekje en mutsje...

article31814436.jpg

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Wij vandaag te horen gekregen dat we een meisje krijgen dus gelijk naar de prenatal om dit pakje te halen waar ik al 2 weken tegen aanloop te kwijlen. Ze hadden echt ment to be nog 1 pakje maat 50 incl mutsje en sokjes... Dus ml zei gelijk neem t hele zooitje mee dit word het geboorte pakje

Bijgevoegde bestanden:

15. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Even vraagje he!

Als eerste pakje voor ons meisje heb ik een superschattig jumpsuitje bedacht. Alleen ben ik bang dat hij nogal groot valt, het is een 50/56 maar lijkt enorm! Even afwachten hoe het uit de was komt straks...

Als reserve heb ik een maat 50 setje gehaald, met een shirtje vestje en dun spijkerbroekje, niet van spijkerstof maar eerder eh tja dun katoen zeg maar. Maar nu zegt mijn man dat een spijkerbroekje misschien niet zo fijn is als eerste pakje, dat de stof misschien niet zacht genoeg is? Wat denken jullie? Kan ik beter een ander pakje als reserve uitzoeken met een lekker zacht pyjama achtig stofje?

Ik heb ook nog een superschattig pakje van feetje liggen, maar die is van mijn zoontje geweest al heeft hij hem maar 1x aan gehad, was er supersnel uitgegroeid. Is blauw met rood, kan dat voor een meisje denken jullie?

16. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Mags, ik ben geneigd het met je man eens te zijn. Ik zou een lekker zacht broekje als back-up meenemen, ze zijn net geboren en de reis door het geboortekanaal kan lichamelijk ook niet altijd even fijn zijn voor zo'n kleintje. Daarom zijn omslagrompertjes ook zo fijn dan hoeft het niet over hun hoofdje. Alle kleertjes kunnen dan maar beter zo comfortabel mogelijk zitten toch?

Blauw en rood kan naar mijn mening prima voor een meisje. Wij hadden voor onze eerste een pakje met groen en wit. Niet alles hoeft gelijk roze te zijn voor een meisje toch.

17. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Nee vind ik ook hoor, ben helemaal niet zo van het roze zelfs :) heb het meeste in lila en heel zachtroze. Maar twijfel ook een beetje omdat het roodblauwe pakje een kraamkadootje was van mijn ouders voor de eerste :p nou ja, het is maar als back up. Ik hoop dat het jumpsuitje gewoon gaat passen. Volgens de echoscopiste had ze lange benen dus wie weet haha!

Tja jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk wbt het spijkerbroekje... Nou ja bewaar ik die voor week twee haha.

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik hoor ook vaak dat het bij iets grotere pakjes vaak alleen om de lengte gaat en dat je dan dus makkelijk gewoon een stukje kunt omslaan als het echt te lang is. Maar of je dat mooi vindt is natuurlijk een tweede.
    Een echt spijkerbroekje zou ik ook niet snel doen, maar er zijn ook spijkerbroekjes van jogging stof.
    Over het hoofdje doe ik wel gewoon hoor. Vind die overslag dingen zo lelijk.

19. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Ja dat spijkerbroekje komt heus nog wel van pas!

Hier twee pakjes die ik waarschijnlijk wil gebruiken, hoewel die van Lief wel een beetje groot lijkt.

Edit: hij uploadt maar 1 foto tegelijk;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,3 KB
      Weergaven:
      11
  20. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0