Mooi gewicht voor dat termijn! Hier was N 2750 gram. Vind je pakje trouwens echt super lief, waar is die van?
Nou eigenlijk waar ik van plan was niks meer te kopen namelijk Zeeman. Maar vond het zo leuk. Had eerst het pakje van klein zusje van bij Prenatal op het oog maar daar hadden ze nog alleen maar grote maten van Dan was N ook heel mooi van gewicht Char wat denk je zelf dat het word nu?
Leuke pakjes. Ik moet nog even bedenken welke pakjes mee gaan naar het ziekenhuis. Ik neem in ieder geval maat 50 en maat 56 mee. Ik denk dat ik sowieso een nijntje pakje mee neem van de prenatal, dat is een maat 50.
Dit is voor ons meisje, ik had het bijpassende mutsje ook willen hebben, maar dat was er alleen maar in maatje prematuur en aangezien het hoofdje van de dame bij elke echo groter dan gemiddeld wordt geschat (net als bij haar grote zus en voornaamste reden voor kz), heb ik dat maar niet gedaan.
Bij kixxonline zijn veel maten uitverkocht (van de dingen die ik wilde), toen ben ik via google kekkekids tegen gekomen, dat vind ik ook wel een aanrader!
Bedankt! Eerst maandag de echo afwachten Ik hoop dat ze maat 50 nog hebben. Dit vind ik een lieflijk pakje jij hebt hem dus? @meijke?