Hier ook twee pakjes naar wens gevonden! Alleen nog even twijfel over wat de échte eerste gaat worden, maar ik denk dat ik ze gewoon allebei mee naar het ziekenhuis neem en dan daar kies!
Ja dat begin ik ook te zien Aicirtap, een klein jongetje in dat pakje! Ik dacht eerst zeker te weten dat het de rechter zou worden, maar nu ik bij de linker ook een jasje heb gevonden vind ik die inderdaad ook wel heel lief. De kleur is in het echt meer mintgroen. Ennasus, ik ben bang dat hij niet meer te koop is. Ik schat dat hij al minstens 6 jaar oud is Ik heb ook al geprobeerd om iets soortgelijks te vinden, maar ben nog niet geslaagd.. Ik heb deze uiteindelijk een nachtje in water met azijn gedaan om de kleur iets meer op te halen, en ik moet zeggen dat dat super gelukt is! Kan nog wel weer een ronde mee!
Wij hadden eerst een ander pakje, maar omdat ze waarschijnlijk een prematuurtje wordt hebben we nu deze in maat 44 . Er moeten nog wel een mutsje en sokjes bij.
Ik zou voor het linkerpakje gaan! Heel mooi! Mamamoon Robijn heel schattig! Laatst met vriendin wezen wandelen met meisjesbaby, kwamen 2 andere meisjesbaby's tegen die we kenden en die hadden ook dit pakje aan. Heel fijn pakje schijnt!
Robijn. Pakje hebben ze hier ook vee aan gehad, heel fijn! Sowieso ben ik fan van de prematuur kleertjes van Noppies!
Ik vind de kleertjes van noppies ook heel fijn ogen. Zo'n overslagshirt leek me ook wel fijn met geen gedoe over het hoofd enzo! Mamamoon, ik vind rechts leuker. Maar zo te zien ben ik daar de enige in .
Bedankt voor jullie advies dames! Rechts is in de kleuren van de woonkamer, met koperkleurige letters Ook hééél belangrijk Ik heb gelukkig nog een week of 7 de tijd om te kiezen!
Ons kindje krijgt als bovenstuk een shirtje aan wat van dochter is geweest. Groen voor een jongen en roze voor een meisje.