Leuk he, ik was er meteen helemaal weg van. Het komt van Crownkids.nl Had ik nog nooit van gehoord, maar ik kwam ze tegen op martplaats, als het goed is komt het vandaag of morgen binnen, dan kan ik je vertellen of het er in het echt net zo mooi uitziet als op het plaatje
Ik heb m nog niet gekocht Lenaroos . Volgende week ofzo denk ik. Vind die van Pikapaas ook heel leuk, haha ik twijfel nu...
Oei... dat is echt een hele foute site, wat een leuke kleertjes hebben ze daar zeg en nu ook allemaal in de aanbieding! Jammer dat wij nog niet weten wat het wordt, maar hopelijk komt de kleine snel en kan ik daar nog iets moois voor hem/ haar uitzoeken.
Oeps, pakje van pikapaas heb ik ook nog besteld... Kan ik de komende weken nog kiezen wat het wordt. Het is nu ook alleen nog in prematuur te verkrijgen...
Dit gaat hem worden....zojuist besteld.....in maatje 56....nu maar hopen dat ie past.....gelijk ook nog maar wat andere leuke dingen van Z8 besteld...in een maatje groter..... Wat een gaaf spul is dat zeg...jammer dat de newborn collectie maar zo klein is
Ik had het gisteren ook binnen, ben ook helemaal blij, maar het valt wel groot. Het shirtje is zelfs iets groter dan een shirtje maat 56 van de prenatal. Had ik misschien toch het mutsje mee kunnen bestellen
Volgens hun maattabel is prematuur tot 43 cm en M1 tot 55 cm. Ik heb allebei besteld en vind de prematuur niet heel klein eruitzien. Ik leg hem morgen even naast een hematruitje ter vergelijking.
Ik heb nog niet een specifiek pakje maar heb wel een super mooi zijden hemdje en denk dat ik een hem een lichtgekleurd broekje aandoe en een wollen truitje die mijn mamma heeft gemaakt. Alleen denk ik dat ze voor de gelegenheid maar een langere moet maken want het hemdje is een maat 56 En een zijden mutje. Lekker ouderwets maar heerlijk baby haha
binnen hoeveel tijd na verzending hadden jullie de bestelling van Crownkids in huis ? en hoe verzenden ze het. Ik heb vorige week woensdag 2 pakjes besteld, en zou donderdag verzonden zijn maar heb nog helemaal niks in huis. de klantenservice daar zegt wacht nog maar even af. grrrr