Erg leuk Alva! Ik heb al het eea uit de nieuwste Z8 collectie, die met de pastel kleurtjes. Gezien het een voorjaarskindje word zit ik met smart te wachten op de nieuwe collecties...
Weten jullie dat, valt feetje klein? Ik heb een super leuk setje maat 56 van feetje... Eigenlijk wil ik die als eerste pakje.
Even snel een paar foto's met mijn telefoon gemaakt. Tja, ik ben er nog niet echt uit haha De twee bovenste setjes zijn van Koeka. Links onder heeft mijn dochtertje ook gedragen, maar ik kan het broekje nergens meer vinden. Zo jammer, want dit is zooooo'n lief pakje van Oilily. Het middelste pakje is met haar naam erop, ook erg leuk! En rechtsonder is echt een heerlijk zoet boxpakje. Moet sowieso nog op jacht naar mutsjes. Bij het Koeka pakje rechtsboven zit overigens wel een bijpassende muts, maar die staat niet op de foto.
Mijn dochtertje geboren op 14 nov. Haar eerste pakje was van koeka zooo schattigg.. en een perfecte pasvorm! Het jasje mutsje en slofjes heeft mijn schoonmoeder gemaakt..
Bedankt! Het setje met shirtje waar haar naam opstaat heeft denk ik ook mijn voorkeur, maar dan moet ik nog even zoeken naar een bijpassend mutsje. Zouden jullie voor een wit of roze mutsje kiezen?
Ik kan niet kiezen... vind alle pakjes die ik heb gekocht zo snoezig. Tot nu toe denk ik dat ik het hou bij het gestippelde setje van noppies. Niet omdat ik dat het mooiste pakje vind maar omdat ik daarbij bijpassende sokjes, muts en een vestje heb... Vorige week deze 2 binnen gekregen en die zijn ook zo lief en zacht van badstof... lastig luxe probleem 😉