Show je eerste pakje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Boommm, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

    Joycey Niet meer actief

  2. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
  3. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Die zijn ook ontzettend leuk ja :D Dank je wel! Ik ga ze meenemen in mijn strenge selectie. Ik hou mij aanbevolen voor zulke leuke dingetjes. Mijn zwangerschapshormonen staan momenteel alleen ontzettend te klapperen bij zacht babyblauw, hahahaha. En dat zie ik helaas nog wel iets te weinig, vreemd genoeg.

    Toen zag ik deze: Product Detail | H&M NL

    Hahahaha, klapperklapper! Nog niet helemaal 'het' aahhww-effect, maar het scheelt niet veel. Voor meisjes heb je alles babyroze, voor jongens is het babyblauw nog best verschrikkelijk weinig in verhouding.
     
  4. jongmama20

    jongmama20 Actief lid

    16 dec 2015
    251
    0
    16
    Vrouw
    deze vandaag binnen gekregen.
    Misschien niet het eerste pakje die het aan krijgt maar wel het eerste pakje wat we gekocht hebben.
     
  5. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Super schattig!
     
  6. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  7. beempie

    beempie Actief lid

    5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Hoog smeltgehalte al die lieve kleine kleertjes...... Wordt er super hebberig van. Maar de kledingkast is al vol :)
     
  8. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    #668 wodjeka, 18 jan 2016
    Laatst bewerkt: 18 jan 2016
    Hier heb ik mijn vriend gezegd dat hij het eerste pakje mocht uitzoeken/kopen. Dit is het geworden❤️
    Helaas is het niet goed te zien op de foto maar zowel de letter N, het mutsje en de sokjes hebben hetzelfde rode sterretjes patroon❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      22
  9. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Hahaha ik heb/ had dat juist met donkerblauw.
    Had voor mijn zoontje de eerste weken een heel mooi pakje van Dirkje en tot op de dag van vandaag vind ik het jammer dat hij er niet meer in past. :p
     
  10. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Ik heb werkelijk geen idee. Het is mijn eerste bestelling van Next ooit en ik heb nog geen kindje om te passen. Wat ik wel gedaan heb is het eerste pakje van mijn oudste erbij gepakt en erop gelegd. Dat was maat 50 en zat bij mijn mannetje nét te groot. Dus ik denk dat deze maat van Next wel groter valt. Maar ik weet dat verder ook niet zo goed. Misschien kunnen de frequente Next-shoppers je beter helpen.
     
  11. Desjavu

    Desjavu Actief lid

    29 dec 2015
    306
    0
    0
  12. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Och gussie, ook best schattig :D !

    Ik stond in de babywinkels (3 stuks!) het afgelopen weekend en werkelijk nergens hadden ze zacht babyblauw. Om van te janken. Ik heb een zacht babyblauw knuffelkonijn van Happy Horse mee genomen. Ik moest en zou blauw hebben!
     
  13. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of dit het juiste blauw is maar feetje heeft een collectie blue clouds

    Collectie | Feetje
     
  14. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Helemaal verliefd op! Het is dat ik een meid krijg anders had ik die meteen besteld 😍
     
  15. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Lief dat je mee wil kijken! Dank je wel! :D

    Zo apart; de kleertjes in de banner zijn wel 'de juiste kleur' blauw en daaronder dan weer niet. Haha. Als ik erop klik begin ik weer te twijfelen. Misschien maar gewoon bestellen; dan weet ik het en kan ik alles in 1x bestellen :cool:

    Jeetje wat ben ik aan het miepen eigenlijk. Ik weet het :D Ik hoop op een aanvoer van zacht babyblauw in de voorjaarscollectie. Daar komen de zachte kleurtjes en de pastel vast wel weer in terug. Smaken verschillen uiteraard; ik wil zo'n lief klein schattig cutesy baby'tje dat overspoeld wordt door zachte kleurtjes - niet met 'harde' kleuren zoals donkerblauw en rood, whahahaha. Dat wil ik pas na een week of wat. Het gaat namelijk zo vreselijk snel - hier nu een stoere peuter in dat soort kleuren.
     
  16. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Trouwens, de kledingkast is voor maat 50/56 al aardig gevuld hoor. En 'slechts' 4 dingen in dat zachte blauw. Dus het is gewoon een beetje muggenziften, waarschijnlijk door de hormonen :D
     
  17. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Babyblauw? Dat hadden wij 8 maanden geleden van Noppies. Ik was op slag verliefd op dit pakje, terwijl ik normaal gesproken erg van de kleurtjes en prints ben.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dit is zeker al te druk/fel voor een pasgeborene, Joycey?
    Wel een heeeeeel mooi pakje. Heeft hij gedragen vanaf de zomer (geboren 7 mei) tot vorige week. Maat 68. Ben alleen het merk even kwijt. Iets als minimo of zo? :);):D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik vind zowel de pastel kleurtjes leuk. Mijn jongste broertje is 10 jaar jonger en die had veel pakjes in leuke pastel tinten: paars, groen, geel etc. Zo lief!

    Maar unisex kleertjes vinden met een leuk kleurtje of printje is zó lastig. Meestal is het grijs, (creme) wit, beige, bruin. :(
     
  20. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Och gussie! Wat een knappe baby'tjes zie ik voorbij komen :D Even afgezien van wat ze aan hebben, vind ik ze cute :cool:

    Annedore, die kleur bedoel ik inderdaad.
     

Deel Deze Pagina