Het topic is een beetje weg gezakt... maar wil toch even showen wat ik denk dat ons 1e pakje zal worden
Wij hebben die hier ook liggen...Lief issie he..!! T wordt deze of net een andere in die maat..Ik weet nog niet welke ik aan ga doen haha
ik weet nog niet wat het eerste pakje gaat worden, wel al leuke dingen in de kast als optie maar ben er nog niet over uit
Man kwam met de combi aanzetten met alles stipjes maar vond het toch iets te druk. Dus ik heb een ander shirtje uitgekozen. Alles noppies!
Norwegian-sky, ik wil exact dezelfde combinatie ook kopen! mutsje en sokjes had ik al, maar wilde even de groeiecho afwachten. Wij verwachten weer een lange baby (zeer waarschijnlijk) dus ga toch voor maatje 56. Maar hij is leuk!!!
Lief zeg Tralala! Vind deze combi ook wel erg leuk met dat omslagshirtje en grijze broekje... hmm.. brengt me weer aan het twijfelen.
Dit wordt hier het eerste pakje, wil nog het grijze mutsje van noppies erbij (dezelfde als Tralala89)
Vandaag te horen gekregen dat we een jongetje krijgen , is vast niet het allllllereerste pakje maar kon hem niet weerstaan nu we eindelijk weten wat het wordt