Oo wat raar dat zie ik voor het eerst! Ik denk dat het te maken heeft met dat ze even de shop dicht hebben gegooid. Gaan deze week weer opnieuw open en dan verwacht ik dat de prijzen er gewoon weer bijstaan.
Ik heb de Dome. Dat is een soort ribstof ipv dat glimmende. Maar verder hetzelfde model. Veel plezier er mee
Ik heb deze Jas sand/rookblauw - Voor haar - bpc bonprix collection - bonprix.nl Fijne jas maar de rits is wat minder
Even offtopic..... Meiden ik heb een leuke jas gezien... maar er zit een bont kraagje aan. Als goed is is het nep... Wat denken jullie?? Wil namelijk niet iets kopen wat van een beestje is. En aangezien ik er totaal geen verstand van heb. Het is voor mijn meisje. Le Chic Baby Girls jas | kleertjes.com
Dat is idd nepbont. Ik heb mijn bestelde jas nog niet binnen; werk zelf in een kinderwinkel en heb hem destijds met inkoop doen besteld. Durf dus eigenlijk echt niet te zeggen wat die verkoop zal kosten, maar zodra die binnen is zal ik t laten weten
Ik heb deze gister gekocht. In het echt kun je hem bij de taille wat meer aansnoeren, dan is hij leuker dan hier op de foto HOODED MICROFIBRE SUPER WIND PARKA GS5JY004 - JASSEN - Dames
geloof jij maar wat je wilt.. er zijn genoeg campagnes over geweest.. op tv, reclame borden, internet... lijkt me onmogelijk dat iemand dat gemist heeft..