wat ben ik jaloers op al die super foto's van kliederende kindjes met de handjes eten, die foto's heb ik niet. Meneer heeft vanaf het begin nooit wat met zijn handjes gegeten hij eet alles met een lepel of vork en als er wat op zijn handjes komt gaat die gillen of een doek pakken)
@ Kristel: ik vind jouw meisje echt leuk! Ik heb al meerdere fotos voorbij zien komen in topics. Ik zie foto's met bordjes met eten. Maar mijn zoontje pakt altijd meteen het bordje en gaat daarmee spelen en dan valt alles. Dus ik geef hem steeds 1 of een paar stukjes op het kinderstoelblad.
Wat een leuk onderwerp En wat een schattige foto's allemaal !! Hier mijn meisje Bekijk bijlage 260734 een frietje eten
Hier moest t broodje nog in stukjes Bekijk bijlage 260820 Tegenwoordig eet hij t alleen als ik zijn broodje vouw... Bekijk bijlage 260823 Dit was erg vroeg (05.00 uur) dus hij wilde niet in zijn stoel
Heerlijk al die eetfoto's, ik hou drvan!!! Ondanks de niet-zomerse temperaturen toch maar lekker aan de watermeloen gegaan van de week...
En om het af te leren Uhmm lekker je bord aflikken met jam Stiekem een paar chippies (ontaarde moeder haha)
Ik ben sinds een week stiekem begonnen met Rapley, Zoë is volgende week een half jaar. Ik wilde Rapley combineren met prakjes maar onze dame wil geen prakje! Dan begint ze te duwen en te mopperen en te jengelen en gewoon stukjes in de hand eet ze op!! Dus, hier gaan we gewoon volledig Rapleyen Dit was gisteren avond bij mijn ouders thuis, ze eet bloemkool
@Cynnie1984, wat een heerlijke smeerkees! @Inge88, wat leuk dat je ook volledig aan de rapley gaat, geniet ervan! Ze lijkt er wel lol in te hebben zo te zien, hihi! Je hebt trouwens een prachtige dochter... *smelt*
Dank je Genieten is het zeker! Zo leuk om ze zo bezig te zien, ze was er ook echt heel geconcentreerd mee bezig, stukje oppakken, helemaal bekijken en erin knijpen en het vervolgens vol overgave in dr mondje! Heerlijk
Hier toevallig gisteren ook pasta, ik zeg op een gegeven moment tegen mijn man, joh, juul heeft een gat in zijn hoofd, wat is er gebeurd???? (hij was aan het spelen na het eten...) Grote schrik, even checken... Niks aan het handje dus, er kwamen gewoon allemaal tomatenpitjes en wat saussmurrie onder zn haar vandaan...
Dat is ook het leuke... Lekker ontdekken, voelen, proeven, smeren... Eten op haar eigen tempo en pure smaken leren waarderen!