Show je etende baby/dreumes

Discussie in 'Voeding' gestart door Inge88, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Nog even spammen: mijn meisje aan een boterham met kaas!

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Oke komt mijn spam aan ;) gisteren kon ze kiezen uit watermeloen banaan en pruim. Pruim was uiteindelijk favoriet! Al het vruchtvlees van de schil, super trots was ik :D

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Nog ff 2, ze geniet er overduidelijk van!!

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    En dan vandaag wortel :) we zijn een weekend weg met de boot dus lekker simpel. Ze zit hier in dr wipstoeltje wat helemaal rechtop kan (voordat mensen dalijk denken dat ze lekker achteruit hangt en kan stikken ;))

5. Purk

Purk Niet meer actief

FANTASTISCHE foto's!!wat een dottie

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dank je :D ze heeft net weer pruim op, zal vanavond weer even fotos posten :)

Nog meer foto's?? :D

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    1e hapjes wortel....

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Sofietje leuk!!! :D leuk idee zo met die foto's! Dat idee ga ik even stelen als dat mag ;)

Vandaag heeft zoƫ weer pruim gehad! Ontlasting gaat wat moeilijk dus hoop het met wat pruim te verbeteren. Morgen avocado!

Hier dus mijn plakkeesje :)

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    @Inge88: ze heeft de smaak goed te pakken he!
    Even off-topic -> bij jullie sluit de play tray veel beter aan op de tripp trapp lijkt wel! Hier zit er echt een flinke open ruimte tussen waar dus nogal eens wat tussen valt... Of lijkt het op de foto maar zo dat het aansluit??

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Kristel: Hij sluit hier ook niet helemaal aan hoor! Maar geen enorme gleuf ofzo er tussen, kleine stukjes eten kunnen er door vallen maar daar blijft het bij. Ik doe nu meestal de slabber in die gleuf haha dan valt er meestal bijna niks doorheen. Tja toch jammer hĆØ, dure tripp trapp maar toch mis ik dan dat tafelblad (aangezien ze niet altijd aan tafel zit met haar hapjes). Playtray is gelukkig een redelijke oplossing!

11. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    -- dubbel

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    En ze heeft de smaak goed te pakken ja! Prakjes wil ze echt niet, ze wil echt niet gevoerd worden haha! Pruim had ik vandaag eerst gepureerd omdat ik hoopte dat ze dan redelijk wat naar binnen kreeg ivm slechte ontlasting. Nou madam wilde er niets van weten. Dus stukken pruim gegeven en ze was weer happy :D pureerdingapparaat ligt nu definitief achter in de kast :)

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jaaaaa dit is een leuk topic! Ik ga eens even zoeken, hier een ubersmeerkees hihi dus moet lukken. De oudste heb ik trouwens ook geen smeerfotos van, meneer had liever geen vieze vingers:p

Een maal een pasta smeerfoto, oh wat heeft hij daar een lol mee gehad.

Ennn zijn allereerste loempia, ohohoh wat heeft hij gesmuld. Moet dan ook wel toegeven dat we (door de connecties van mijn allerliefste - chinese - bonusmams) altijd verse mini kiploempiaatjes hebben en met groente gevulde reuzeloempias erbij(ook vers, met tauge, prei en nog veeeel meer groentes erdoor, JUMMY!).. En die zijn echt gruwelijk lekker, daar was hij het helemaal mee eens:D

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh en deze, hier een aardappelprakkie met spinazie a la creme. Meneer wilde pertinent NIET gevoerd worden dus dan maar zo :D:D:D. Hier was hij echt nog mini, zo schattig..

15. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    P7220722.jpg

lekker broodje eten :D

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Leuke foto's weer! Hier mijn kleine meid weer :) dit keer courgette en nectarine. Ze vond het allebei lekker maar die laatste vond ze geweldig!

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    En hier wilde ze niet meer gefotografeerd worden ;)

18. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Het lijkt me zo leuk om ook mij ventje zo te laten eten, maar hij krijgt het echt nog niet voor elkaar om het in zijn mondje te krijgen. Er naar toe gaat nog, maar dan word hij boos dat het niet lukt. Ik heb het idee dat zijn motoriek nog iets beter ontwikkeld moet zijn. Vanaf welke leeftijd ging het goed bij jullie?
    Ik voer hem nu wel maar probeer wel kleine stukjes te geven. Dan kan hij wennen om het voedsel in zijn mond te verplaatsen i.p.v meteen door te slikken.
    Hebben jullie nog meer tips om hem voor te bereiden op rapley?

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Marike: ik zou zeggen gewoon flink laten oefenen! Iedere keer weer stukken geven, hij gaat het vanzelf snappen :)

Vandaag kreeg zoƫ weer broccoli, en dit keer ging er echt flink wat goed naar binnen! En ze kauwde zo grappig, mondje dicht en met dr lipjes getuit haha! Ik ben dus helemaal trots :) aardappel kreeg ze ook maar dat vond ze iets minder lekker.

Let maar niet op dr haren, out of bed look ;)

20. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Nog meer etende kindjes?? Ik vervuil heel het topic met mn dochtertjes foto's ;)

Deel Deze Pagina