Wat een leuk topic! Behalve dan als ik lees over die nare opmerkingen die gemaakt worden, wat een bekrompen mensen. Laat iemand toch lekker haar eigen keus maken in wat ze draagt. Respect voor een ander is dan ver te zoeken he. Misschien wel een vraagje voor de moslima's hier is het belangrijk voor jullie of voor t geloof om qua kleur ook vrij sober gekleed te gaan? Ik ga straks eens mijn favo kledingstukken eens vastleggen. Word moeilijk kiezen!
Being Mommy , wow wat heftig meid! RESPECT voor jou!!!! wat vreselijk om dit soort dingen te moeten aanhoren zowiezo al en al helemaal in het bijzijn van je kinderen..!
dit is mijn favoriet... dit ben ik zelf niet hoor!!!! En ik heb dit jurkje met een V-hals! maar verder precies zo met die laarzen ook....
Mijn Israelische (Paratrooper/army) hoodie. Ik had een foto willen maken maar mijn camera is verdwenen. Bekijk bijlage 259798
Misschien een topic openen voor de hoofddoek-dragers? Niet lullig bedoeld maar het hele onderwerp valt een beetje weg door de off-topic reacties. Nogmaals niet lullig bedoeld maar volgens mij is de bedoeling dat er foto's van favo kledingstukken worden geplaatst.
Ik heb geprobeert terug te lezen maar werd er niet veel wijzer van. Waarom mogen vrouwen hier hun hoofddoekjes niet showen dan? Is toch ook leuk?
Showen mag wel. Dat zeg ik toch niet. Maar er werd erg diep op ingegaan waardoor het onderwerp wegviel door posts over hoe men werd aangesproken op straat etc.
Waar zeg ik dat die niet gepost mogen worden??? Zullen we nu gewoon ontopic gaan? *zucht* SHOW JE FAVO KLEDINGSTUK!!!
Dat snap ik wel, het werd inderdaad een dubbel topic; over hoofddoeken en de acceptatie daarvan en over de kleding die je het liefste draagt. Wat heb je trouwens een prachtige dochter!! Mooi die krullen!