Ja precies! Mooie site dat is inderdaad wat ik bedoelde. Net zoals een kapsel soms ook niet bij je gezicht kan passen.
Ik krijg nu onderaan de pagina een datingsite voor internationale moslim huwelijken te zien . Jullie ook?
Jaaa klopt, denk dat dat ook even oefenen en proberen is. En je draagt wat het beste bij je gezicht staat, het hoeft je niet te mistaan. Ik draag hem niet om mooi gevonden te worden, maar vind het wel fijn als hij gewoon bij mijn gezicht past zeg maar.
172 cm is toch niet echt groot (mijn moeder was zo lang en noemde ik altijd mijn dwergje hihi en dan zei ze boos "ik ben niet klein hoor" hihi ik ben 183 cm dan word het wel meteen extreem zeg maar..
ik ook hahaha ga naar zaandam. heb geen idee wat ik moet verwachten.. hoor altijd dat het erg goedkoop is..
ik ben bijna 53 kg afgevallen dus alle kleren zijn nu mijn favoriet nee das niet waar hoor maar ben nu wel helemaal in de rokjes en leggings met een mooie jurk en vooral mijn hoge laarzen oo daar ben ik zo blij mee, eindelijk pas ik in mooie hoge laarzen! vind winkelen nu zooo leuk dus heb heel veel favorietjes nu
genoeg 2 tassen 1 skinny lange mouwe shirt korte mouwen shirt 1 jurkje 1 ballarinas 1 schoenen voor man ketting oorbellen panty okergeel elastiekjes jas voor kleine man vest voor kleine man blous voor kleine man favo setje is nu toch wel zwarte jurkje met okergele panty en okergele tas.. age: zag je schoenen ook hangen
Mijn favoriete kledingstuk is mijn trouwjurk. Zit zo comfortabel en is zo mooi! Dat ik haar het liefste elke dag draag
Wat knap!! Mijn beste vriendinnetje is ook zoveel kwijt en gaat ook helemaal los in kledingwinkels Heerlijk om te zien! Geniet er van!