Dankjewel samantha1 Ach joh het is maar een bolero van de V&D frendz en jurkje gewoon van de primark 😄 maillot van de zeeman..
Dit is mijn meissie op 1e kerstdag.. we hadden haar voor de foto een koptelefoon opgezet.. uiteraard geen geluid, want dat lijkt me totaal niet goed op deze leeftijd.. dus geen paniek hahaha Helemaal verliefd op haar!
Dat pakkie! *SMELT* Heerlijk topic dit.. Ik plaats zelf geen foto's ivm herkenbaarheid, maar toch leuk om te kijken naar andere schatjes!
Wat een super foto's weer!! Hier was mijn ondeugende mannetje in de nooit-meer-slapen-modus Bekijk bijlage 369181 En nu lekker aan het spelen in de box Bekijk bijlage 369182
Wat een leuke foto's komen er weer voorbij allemaal mooie kindjes! Wat ziet ze er mooi uit!! En dat speldje, zo lief! Ach, daar heb je kleine vrolijke Sara weer Wat een prachtig poppetje! Waar is het aankleedkussenhoes van? Wat een mooi mannetje is het toch, en leuke kleertjes!
Ahhh wat zielig, maar tegelijk ook super schattig Echt een mooie meid heb je! Wauw prachtige donkere oogjes! Thnx Soeee ik vind Sara ook zo'n schatje!! Misschien kunnen we ze later nog aan elkaar uithuwelijken Dat pakje met die streepjes wat je een paar foto's terug had geplaatst staat haar ook echt super. -- Hoop dat er weer veel foto's bij komen, zo leuk dit topic