Hij kan heel mooi spelen, heerlijk om naar de kijken. Alleen jammer dat hij het meestal doorheeft als ik foto's ga maken
@onje wat een mooie foto. Die is vast heel dierbaar @mariam Leuke foto van jou met je meisje! @sydneys Ah, wat is hij geconcentreerd aan het spelen, leuke foto's We hebben pas weer foto's laten maken bij een fotograaf. Echt weer super leuk geworden, heel lastig om te kiezen. We moesten er 15 van de 42 uitkiezen. Hier vast een preview
En een foto van vanavond, samen met haar grote zus. 2 handjes op 1 buik die 2, al vanaf de eerste dag dat ze geboren was
Eens kijken of ik ons mooie mannetje er ook op kan krijgen.. Het is een echt charmeurtje met z'n 11 weken oud en weet precies wanneer ik de camera (telefoon) tevoorschijn haal...
Ontzettend druk met de handjes (ze zijn zo lekker) En; mijn broer probeert ons zoontje Ajax-fan te maken
Wat een prachtige kindjes. We mogen met z'n allen trots zijn op onze moppies. Hier mijn kleine zeemeermin. *trots* Ze mag vanaf volgende week naar een ander zwemgroepje, met kindjes vanaf een jaar. Geen babybadje meer voor haar...*en slik...*