Dit blijft een heerlijk topic Vind het zo leuk om te zien, zowel de kindjes die ongeveer net zo oud als Tibbe zijn als de grotere kindjes. Dan ben ik zo benieuwd hoe hij er straks uit ziet/bij zal zitten! Ons boefje! inclusief kwijl en zelfgemaakte slofjes die verkeerd om zitten
Fantastische foto's weer van jullie kleintjes! Gewoon een heerlijke topic.. Jenthe probeert de zitting van de wandelwagen uit en een heerlijke smile! Bekijk bijlage 372069 Bekijk bijlage 372070
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisje. Geniet van elk moment ze ziet er helemaal tevreden uit. Bloemm dat is een knal ventje! Hij heeft een heel speciaal/mooi gezichtje Nijntje87 heerlijke lach! Littlemissme dat is een stoer boefje met die all stars, en die kwijl hahaha schattig Shaantje leuk gezinnetje Denise1605 wat een lachbekje, een lieverd Mar30 zij heeft hele lieve wangetjes. De 6 maanden voorbij, nu gaat het snel he? Deze foto is net gemaakt. De eerste keer ooit dat hij in ons bed in slaap viel Ik heb een tv avond in bed, reed een vrachtwagen ofzo voorbij en hij werd wakker dus even mee naar onze kamer genomen. Ik masseerde zijn nekje en rug en hij viel in slaap Heb hem nu wel teruggelegd. Hij sliep toch een beetje onrustig maar het was wel heel schattig en daar moest ik een foto van maken. Wie weet komt het nooit meer voor
Ahh wat zijn er ondertussen weer super leuke fototjes geplaatst zeg! Stuk voor stuk leuke snoetjes komen er weer voorbij! Heerlijk..word je vrolijk van haha hier ook nog paar plaatjes van mn kanjer ♥
Ik zie weer allemaal mooie kindjes voorbij komen! Ik klik op quote met m'n linkermuisknop en open de pagina dan in een nieuw tabblad, dat doe ik met elk berichtje en dan plak ik alles in 1 bericht Ach, wat zielig! Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van! Wat een prachtig!!! mooi meisje zeg! Lekkerding!
Gefeliciteerd memorylane! Wat een plaatje Wat een heerlijke droomfoto sydneys Mellebel, wat een lekker toetje! En prinsessa en mariamz, wat een mooie grietjes! ik ben bezig met een digitaal fotoalbum maken en toen kwam ik deze tegen. Zo lief!